|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
كميته استيناف تجديد نظرخواهي باشگاههاي استقلال تهران و ملوان انزلي نسبت به آراي صادره كميته انضباطي براي كسر امتياز از اين تيم ها را تاييد كرد و براي تيم سايپا نيز به جاي كسر امتياز بازي در زمين بي طرف را در نظر گرفت.
راي كميته استيناف در باره تجديد نظر خواهي اين تيم ها به شرح زير است:

درسوم شهريورماه جلسه كميته استيناف درخصوص رسيدگي به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلي و سايپا البرز به حكم كسر يك امتياز از مجموع امتيازات سه تيم در جدول رده بندي ليگ برتر كه به دليل تخلف تماشاگران به جهت فحاشي به داور صادر شده تشكيل شد و پس از بررسي محتويات پرونده، احكام استيناف به شرح زير صادر شد.

۱- حكم كميته انضباطي در خصوص باشگاه استقلال داير به كسر يك امتياز به لحاظ فحاشي به داور درمسابقه ۱۰مردادماه مقابل سپاهان تاييد و اين باشگاه به دليل پرتاب اشياء از سوي تماشاگران به داخل زمين به پرداخت مبلغ ۵۰ ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

۲- حكم كميته انضباطي در خصوص باشگاه ملوان انزلي داير به كسر يك امتياز به لحاظ فحاشي به داور در مسابقه ۱۰ مردادماه مقابل داماش گيلان تاييد و اين باشگاه به دليل پرتاب اشياء از سوي تماشاگران به داخل زمين به پرداخت مبلغ ۵۰ ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

۳- حكم كميته انضباطي در خصوص باشگاه سايپاي كرج به لحاظ فقدان سوابق انضباطي در اين زمينه داير بركسر يك امتياز لغو وتنها اين تيم به انجام يك بازي به عنوان ميزبان در زمين بي طرف محكوم شد.

همچنين احكام صادره قطعي است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین