|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۹۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
لازم است هر مسئولی که اظهاراتی را مطرح می‌کند بداند که مسئولیت صحبت‌هایش با خودش است لذا اگر حرفی زده شود و مسئول دیگری که از آن اطلاعی ندارد، آن را تکذیب کند نتیجه این روند آن می‌شود که مردم به حرف مسئولان بی‌اعتماد خواهند شد.
 نماینده تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت اظهارنظر هر مسئولی به عهده خودش است، گفت: مسئولان باید برای اظهارنظر و ارائه مطالب به مردم هماهنگی بیشتری داشته باشد تا بار این ناهماهنگی به دوش رسانه‌ها و مردم نیفتد چون نتیجه آن ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم خواهد شد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لازم است هر مسئولی که اظهاراتی را مطرح می‌کند بداند که مسئولیت صحبت‌هایش با خودش است لذا اگر حرفی زده شود و مسئول دیگری که از آن اطلاعی ندارد، آن را تکذیب کند نتیجه این روند آن می‌شود که مردم به حرف مسئولان بی‌اعتماد خواهند شد.

وی افزود: در چنین شرایطی در وهله اول باید هماهنگی بیشتری بین مسئولان وجود داشته باشد تا بار ناهماهنگی به دوش رسانه‌ها و مردم نیفتد چون مردم قضاوت نادرستی خواهند کرد و نمی‌توان اهداف را به صورت هماهنگ پیش برد.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به روند بررسی موضوعات در جلسات مختلف مجلس و کمیسیون‌های تخصصی، گفت: وقتی موضوعی در جلسات مجلس مطرح می‌شود آن موارد ضبط و ثبت شده و بر اساس آن نمایندگان صحبت‌هایی را با سند و مدرک مطرح می‌کنند لذا درخواست ما از دستگاه‌های مختلف آن است که گروه‌هایی را که به جلسات مجلس می‌فرستند مدام تغییر ندهند و در صورت تغییر هماهنگی‌هایی با یکدیگر داشته باشند تا مشکلی همچون تکذیب صحبت‌های نمایندگان به وجود نیاید.

بادامچی تاکید کرد که اظهارات نمایندگان همه از روی سند و مدرک و مطالب مطرح شده از سوی مقامات دستگاه‌های مختلف است، اظهاراتی که هدف آن کمک به دولت و رفع ایرادات است. قطعا در صورت وجود چنین هماهنگی‌هایی مشکلی در اطلاع‌رسانی نیز به وجود نمی‌آید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین