کد خبر: ۱۹۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کتابی جدید تحت عنوان "جنون رسانه" منتشر شده است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ به عنوان کسی که وسواس رسانه دارد و میزان وفاداری کارمندانش را براساس اینکه آنها تا چه اندازه از او در تلویزیون دفاع می‌کنند، می‌سنجد اما علی رغم عادت توئیتری‌اش او به ندرت وب‌سایت‌ها را نگاه می‌کند.
 کتابی جدید تحت عنوان "جنون رسانه" منتشر شده است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ به عنوان کسی که وسواس رسانه دارد و میزان وفاداری کارمندانش را براساس اینکه آنها تا چه اندازه از او در تلویزیون دفاع می‌کنند، می‌سنجد اما علی رغم عادت توئیتری‌اش او به ندرت وب‌سایت‌ها را نگاه می‌کند.

به گزارش روزنامه گاردین، فردا(دوشنبه) کتاب "جنون رسانه: دونالد ترامپ، مطبوعات و جنگ بر سر حقیقت" منتشر شود که هووارد کورتز، منتقد رسانه در این کتاب درباره شبکه مورد علاقه رئیس‌جمهور و همچنین عادت‌های رسانه‌ای او سخن گفته است.

براساس این کتاب در دوره‌ای ترامپ هر صبح به جارد کوشنر، دامادش زنگ می‌زد و از او می‌پرسید "آیا امروز نیویورک تایمز لعنتی را خوانده‌اید". کوشنر نیز تاکید می‌کرد این روزنامه اهمیتی ندارد.

بر اساس گفته‌های کورتز: ترامپ روز خود را با چهار روزنامه آغاز می‌کند. تایمز، نیویورک پست، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست. او همچنین اخبار روزانه کاخ سفید را مشاهده کرده و از برخی از برنامه‌های خبری استفاده می‌کند اما درکل حساسیت او در پوشش خبری اخبار، در طول تاریخ ریاست جمهوری آمریکا بی همتاست.

کورتز می‌نویسد: بعضی اوقات زمانی که ترامپ می‌بیند افرادی از وی حمایت می‌کنند او از معاون مطبوعاتی خود می‌خواهد که به آنها زنگ بزند و بگوید که آنها کار درستی انجام دادند اما زمانی که او احساس می‌کند در گزارشی به وی بی‌انصافی شده است با استفاده از توئیتر آن گزارش را محکوم می‌کند.

کورتز در طول سه دهه گذشته در واشنگتن پست و همچنین در سی‌ان‌ان فعالیت کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین