|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت تدبیر و امید، بزرگترین سرمایه برای آن به شمار می رود.
محمدقسیم عثمانی ˈافزود: دولتی که مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار بگیرد به تاسی از رهبری مورد حمایت بیشتر مردم نیز قرار می گیرد.

وی گفت: این حمایت می تواند پشتیبان خوبی برای برنامه های دولت باشد و دولت تدبیر و امید باید از آن به نحو احسن استفاده کند.

عثمانی ادامه داد: دولت یازدهم باید با تدبیر گام برداشته و از این ظرفیت حداکثر بهره برداری را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام و آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ˈکه به نام اعتدال نباید نیروهای مومن و دلسوز را کنار گذاشتˈ افزود: باید از نیروهای مومن و انقلابی که خالصانه در خدمت نظام و انقلاب بوده اند در راستای اهداف نظام و انقلاب باید نهایت استفاده را کرد.

وی ادامه داد: دولت باید در سطح خرد و کلان با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم اندیشی و هم افزایی را در سطح جامعه و در بین مردم و مسوولان عملیاتی کرده و به اجرا بگذارد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با اظهار رضایت از عملکرد دولت گفت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزشمندی در بخش های مختلف کشور صورت گرفته که بزرگترین آن آرامش و ثبات کنونی کشور است.

وی یکی از مهمترین برنامه های دولت را فراهم کردن زمینه لازم برای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور در برابر انواع فشارهای مختلف داخلی و خارجی بیمه می شود.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین