|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
در زمان تصادف، این شناور در فاصله 155 مایلی شانگهای بوده که توسط جریانات دریایی حرکت کرده و در 280 مایلی شانگهای و نزدیک‌ترین خشکی از مرز دریایی بین چین و ژاپن، وارد آب‌های ژاپن شده و هم‌اینک در فاصله 135 مایلی آن قرار دارد.
علی ربیعی گفت: عملیات اطفای حریق از ساعت 7.5 صبح به وقت شانگ‌های از سوی سه شناور ژاپنی و چینی آغاز شده و امیدواریم امروز آتش به طور کلی مهار شود.

 علی ربیعی، مسئول کمیته اضطراری نفتکش سانچی، صبح امروز با حضور در شرکت ملی نفتکش ایران در کنار سفیر ژاپن با اشاره به آخرین وضعیت نفتکش ایران اظهار داشت: چینی‌ها در کنار ژاپنی‌ها به عملیات اطفای حریق این نفتکش پرداختند و تاکنون فوم زیادی بر روی آتش ریخته شده و نیروهای آماده بر روی عرشه حضور دارند و کشتی‌های دیگر نیز در حالت آماده‌باش‌ هستند.

وی افزود: دماسنج‌ها در حال اندازه‌گیری دمای کشتی هستند و امیدواریم شعله‌ور شدن آتش‌ها به انفجار جدید نینجامد.

وزیر کار ادامه داد: عملیات اطفای حریق به صورت شبانه‌روزی صورت گرفته و ما مجددا منتظر هستیم میزان دمای کشتی اعلام شود.

وی گفت: عملیات اطفای حریق از ساعت 7.5 صبح به وقت شانگ‌های از سوی سه شناور ژاپنی و چینی آغاز شده و امیدواریم امروز آتش به طور کلی مهار شود.

وی گفت: در زمان تصادف، این شناور در فاصله 155 مایلی شانگهای بوده که توسط جریانات دریایی حرکت کرده و در 280 مایلی شانگهای و نزدیک‌ترین خشکی از مرز دریایی بین چین و ژاپن، وارد آب‌های ژاپن شده و هم‌اینک در فاصله 135 مایلی آن قرار دارد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در صورت اطفای حریق تیم‌های امداد و نجات وارد موتورخانه خواهند شد چرا که آتش در جلو و وسط کشتی همچنان شعله‌ور است. هم‌اینک دمای کشتی به 35.5 درجه رسیده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین