|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز در مورد فروش مهاجم تیم‌شان مردد هستند.
 مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز در مورد فروش مهاجم تیم‌شان مردد هستند.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی روز یکشنبه این هفته فروش مهدی طارمی را مصوب کرد اما با این حال مسئولان این باشگاه برای این کار مردد هستند.

نکته جالب اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه مقابل هواداران این تیم قرار نگیرند برای طارمی شرط کردند خودش کتبا اعلام کند که قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد و او هم این کار را انجام داد. بعد از این قضیه، مسئولان پرسپولیسی‌ در مصاحبه‌های خود ضمن اعلام اینکه طارمی خودش نمی‌خواهد بماند؛ مدعی شدند ما آمادگی فروش طارمی را داریم.

باشگاه الغرافه اولین باشگاهی بود که پیشنهاد خود را برای جذب طارمی با رقم 550 هزار دلار اعلام کرد و از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست ظرف 48 ساعت پاسخ آنها را بدهند.

در حالی که باشگاه قطری منتظر اعلام موضع پرسپولیسی‌ها هستند، مسئولان این باشگاه همچنان مرددند که طارمی را بفروشند یا نه. آنها از این می‌ترسند که با شروع لیگ قهرمانان آسیا در خط حمله به مشکل بخورند یا یکی از مهاجمان فعلی تیم‌شان(منشا و علیپور) دچار مصدومیت شود آن وقت سخت به مشکل خواهند خورد. از طرفی برخی از هواداران نیز در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های وابسته به باشگاه نارضایتی خود را از فروش طارمی اعلام کرده‌اند. همین مسائل باعث شده گرشاسبی و اطرافیان برای فروش طارمی دچار تردید شوند.

به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس در فروش طارمی دیر اقدام کند معدود تیم‌هایی هم که خواهان این بازیکن هستند برای او جانشین پیدا خواهند کرد و آن وقت طارمی تا پایان این فصل در پرسپولیس مانده و بعد از جام جهانی به عنوان بازیکن آزاد ترانسفر خواهد شد. در آن صورت است که پرسپولیس هیچ سودی از این انتقال نخواهد برد.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین