کد خبر: ۱۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
گفتنی است، راه اندازی بیش از 350 پیشخوان‌های شهرنت در 183 شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... ا ز جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی به دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس، موفقیت در ارائه دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

گفتنی است، راه اندازی بیش از 350 پیشخوان‌های شهرنت در 183 شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... ا ز جمله  خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین