کد خبر: ۱۸۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
سپهري به ميزان بالاي فروش خودرو در بازار ايران اشاره كرد و گفت:‌ در سال 2016 با فروش يك ميليون و نيم خودرو رتبه 13 فروش از آن بازار ايران بوده است كه پيش بيني مي شود با عرضه محصولات متنوع در آينده اين رتبه ارتقا يابد.
معاون طراحي و توسعه محصول جديد ايران خودرو گفت: با اجراي پروژه طراحي پلتفرم جديد ايران خودرو و عرضه محصولات جديد،‌ سهم بازار افزايش يافته و اهداف صادراتي نيز محقق شود.     

  به گزارش ايكوپرس كامران سپهري كه در نخستين نشست سازندگان پلتفرم ايران خودرو سخنراني مي كرد، با اشاره به رشد اقتصادي ايران در شرايط لغو تحريم هاي بين المللي گفت:‌ زيرساخت هاي موجود در ايران نسبت به كشورهاي منطقه در شرايط مطلوبي قرار دارد،‌ نيروي انساني جوان در دسترس با سطح دانش و تخصص مناسب نيز يكي از مزاياي سرمايه گذاري به شمار مي رود.

 وي افزود:‌ ايران با جمعيت 84 ميليوني خود تقاضاي بالايي براي خودرو در آينده خواهد داشت كه اين فرصت و مزيتي است كه سرمايه گذاران به آن توجه دارند.

سپهري به ميزان بالاي فروش خودرو در بازار ايران اشاره كرد و گفت:‌ در سال 2016 با فروش يك ميليون و نيم خودرو رتبه 13 فروش از آن بازار ايران بوده است كه پيش بيني مي شود با عرضه محصولات متنوع در آينده اين رتبه ارتقا يابد.

وي ايران خودرو را بزرگ ترين و مشهور ترين خودروساز ايران توصيف كرد و گفت: با اشباع بازار خودروسازان بزرگ در غرب، اين شركت ها به سرمايه گذاري و توليد در ايران روي آورده اند.

سپهري ظرفيت توليد در ايران خودرو،‌ قابليت طراحي و توسعه، نيروي انساني متخصص و كارآمد را مزيت رقابتي براي ايران خودرو دانست و گفت: اين شركت بزرگ ترين شبكه فروش و خدمات پس از فروش را در ايران دارد كه امكانات مناسبي را در اختيار شركاي خارجي قرار خواهد داد.

معاون طراحي و توسعه محصول جديد ايران خودرو توليد بيش از يك ميليون خودرو در سال، حفظ سهم بازار،‌ افزايش تنوع توليدات با معرفي محصولات جديد و همچنين صادرات 30 درصدي را از اهداف ميان مدت ايران خودرو عنوان كرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین