پرداخت روزانه ۲۸ میلیارد تومان خسارت به مردم
همچنین در این نشست دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر قضاوی، معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه پس از ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران از عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته تمجید کردند.
مجمع
عمومی سالیانه شرکت سهامی #بیمه_ایران بعد از ظهر امروز درحالی برگزار شد
که ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه
ایران تقدیر و تشکر دکتر طیب نیا، وزیر اموراقتصادی و دارایی از عملکرد
بیمه ایران و پورکیانی، مدیرعامل این شرکت را برانگیخت و گفت: من از عملکرد
بیمه ایران در سال گذشته رضایت دارم. ثباتی که در سال گذشته ایجاد شده
قابل تقدیر است.
همچنین در این نشست دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر قضاوی، معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه پس از ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران از عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته تمجید کردند.
مهمترین شاخصهای عملکردی بیمه ایران که در گزارش محسن پورکیانی ارائه شدند: بیمه ایران در سال ۹۵ موفق شد رشد حق بیمه را از ۷ درصد در سال ۹۴ به ۱۶ درصد در سال ۹۵ برساند
نرخ رشد پرداخت خسارت در سال ۹۴ معادل ۸ درصد بوده است که در سال ۹۵ رشد ۲۲ درصدی داشته است
توانگری مالی بیمه ایران که در سال ۹۴ افت کرده بود دوباره مسیر صعودی را پیش گرفت که نشانه بسیار مهم و مثبتی برای این شرکت است
پرداخت خسارت پلاسکو، پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی که بزرگترین خسارت تاریخ بیمه بود، ارایه خدمات به #خانوادههای_شهدا و #ایثارگران علی رغم بدهی های سنگین بنیاد شهید و پرداخت ۴ فقره خسارت عمده به شرکت های هواپیمایی همه فقط در سال ۹۵ از اقدامات بزرگی بود که نمونه آن در سال های گذشته در بیمه ایران کمتر دیده شده است
بیمه ایران در سال ۹۵، بطور میانگین روزانه حدود ۲۸۰ میلیارد ریال به مردم خسارت پرداخت کرده است
حرکت استراتژیک این شرکت به سمت بیمه های زندگی باعث شد بیمه ایران بیشترین نرخ رشد در بیمه های زندگی را داشته باشد؛ رشدی بالغ بر ۲۱ درصد
به ۴ میلیون نفر بیمه شده در رشته #درمان توسط نرم افزار سدا ارائه خدمت شده است.
میزان اخذ ذخایر فنی شرکت در سال ۹۵ بالغ بر ۱۰۴هزارمیلیارد ریال بوده است که این میزان در صنعت بیمه بی نظیر است و حدوداً معادل کل حق بیمه صادره شرکت در حساب های ذخیره، شناسایی کرده است.
همچنین در این نشست دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر قضاوی، معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه پس از ارائه گزارش عملکرد محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران از عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته تمجید کردند.
مهمترین شاخصهای عملکردی بیمه ایران که در گزارش محسن پورکیانی ارائه شدند:
نرخ رشد پرداخت خسارت در سال ۹۴ معادل ۸ درصد بوده است که در سال ۹۵ رشد ۲۲ درصدی داشته است
توانگری مالی بیمه ایران که در سال ۹۴ افت کرده بود دوباره مسیر صعودی را پیش گرفت که نشانه بسیار مهم و مثبتی برای این شرکت است
پرداخت خسارت پلاسکو، پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی که بزرگترین خسارت تاریخ بیمه بود، ارایه خدمات به #خانوادههای_شهدا و #ایثارگران علی رغم بدهی های سنگین بنیاد شهید و پرداخت ۴ فقره خسارت عمده به شرکت های هواپیمایی همه فقط در سال ۹۵ از اقدامات بزرگی بود که نمونه آن در سال های گذشته در بیمه ایران کمتر دیده شده است
بیمه ایران در سال ۹۵، بطور میانگین روزانه حدود ۲۸۰ میلیارد ریال به مردم خسارت پرداخت کرده است
حرکت استراتژیک این شرکت به سمت بیمه های زندگی باعث شد بیمه ایران بیشترین نرخ رشد در بیمه های زندگی را داشته باشد؛ رشدی بالغ بر ۲۱ درصد
به ۴ میلیون نفر بیمه شده در رشته #درمان توسط نرم افزار سدا ارائه خدمت شده است.
میزان اخذ ذخایر فنی شرکت در سال ۹۵ بالغ بر ۱۰۴هزارمیلیارد ریال بوده است که این میزان در صنعت بیمه بی نظیر است و حدوداً معادل کل حق بیمه صادره شرکت در حساب های ذخیره، شناسایی کرده است.
ارسال نظر