|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۶۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
در حال حاضر یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خودپرداز /خود دریافت و یک دستگاه صدور آنی کارت هدیه در تمامی پیشخوان‌های شهرنت وجود دارد و بیش از 100 پیشخوان شهرنت مجهز به دستگاه خودبانک می باشد.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به راه اندازی 350 پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنت‌ها در سراسر کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،محمد رضا جاوید با اشاره به تجربه راه اندازی شهرنت‌ها ،گفت: توسعه شهرنت‌ها با رویکرد ارائه خدمات نوین بانکی در همه ایام سال و در هر ساعت از شبانه روز در بانک شهر از سال 1393 آغاز شد و تاکنون بیش از 350 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین 150 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعالیت و  ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر افزود:از خصوصیات منحصربه‌فرد این پیشخوان‌ها امکان ارائه خدمات الکترونیکی در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به اهداف راه اندازی این پیشخوان ها، گفت: تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد و افزایش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادی کشور، ايجاد فضاي امن و سالم جهت پاسخگوئي هر چه بهتر و سريعتر به مراجعين ، فرهنگ سازی استفاده از خدمات مدرن بانکی مطابق با استانداردهای جهانی ، ارایه سرویس مكانيزه و 24 ساعته در طول روز به مشتریان بانکی ، ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیک، دریافت خدمات مدیریت شهری و بانکی و ... از اهداف راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر است.

جاوید تصریح کرد: در حال حاضر یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خودپرداز /خود دریافت و یک دستگاه صدور آنی کارت هدیه در تمامی پیشخوان‌های شهرنت وجود دارد و بیش از 100 پیشخوان شهرنت مجهز به دستگاه خودبانک  می باشد.

وی افزود: دسترسی به دستگاه خود دریافت جهت واریز وجه در هر ساعتی از شبانه روز به منظور افزایش امنیت شهروندان بدون در نظر گرفتن کارمزد یک شعار نیست و در واقع خدمتی است که بیش از 2  سال در شهرنت‌ها ارائه شده است. همچنین حضور  کارکنان آموزش دیده و مجرب به عنوان راهبر در پیشخوان‌های شهرنت به عنوان راهنمای مراجعان در استفاده از دستگاه‌ها، نگرانی مردم را در بروز مشکل به حداقل رسانده است و کیفیت دریافت خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

جاوید با بیان این‌که پیشخوان شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استان‌های سطح کشور حضور دارند،ادامه داد: سهمیه شهرنت‌ها برای هر استان بر اساس مدلهای علمی و نیازسنجی انجام شده با توجه به پارامترهایی از قبیل جمعیت شهر و مساحت آن ، محل نصب شهرنت ، میزان جذب گردشگر، تعداد شعب موجود در آن استان ، درخواست شورای اسلامی شهر و شهرداری ها و .... در نظر گرفته می‌شود.

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با تاکید براین‌که استان تهران بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استان‌ها را دارد،گفت: در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان شهرنت در سطح هر استان در حال ارائه خدمات هستند، ضمن آن‌که شهرنت‌ها حتی در شهرهای محروم کشور مانند زاهدان، یاسوج، خرمشهر، ایلام، شوش و ...... دسترسی به خدمات بانکی  را برای شهروندان آسان کرده است.

وی افزود: بسیاری از محدودیت‌ها در دریافت خدمات بانکی در شهرهای اقماری اطراف تهران مانند پردیس، پرند، اندیشه و ..... نیز بسیار کاهش یافته است.

جاوید با اشاره به این‌که در تمامی نمایشگاه‌های کتاب استانی سال گذشته خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت به شکل کاملا نوین و شایسته ارائه شده است، گفت:حضور بانک شهر در فرودگاه‌ها، راه آهن و پایانه های مسافربری امکان بهره برداری از خدمات بانکی را برای مسافران فراهم کرده است.

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد :افتخار بانک شهر ارائه خدمات به افرادی است که طی ساعات کاری معمول سایر بانک‌ها امکان مراجعه به بانک را ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین