|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
باید با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل های موجود، موقعیت خود را در بازار بانکی به صورت با ثبات و پیشرو، حفظ و از این امکانات برای توسعه ظرفیت های خدمت رسانی استفاده کنیم.
طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، نسل سوم از باشگاه مشتریان مطابق با استانداردهای روز دنیا و با بهره‌ گیری از ظرفیت های شرکای تجاری باشگاه در راستای گسترش سبد پاداش های قابل ارائه به اعضا و خلق ارزش افزوده برای مشتریان وفادار بانک مورد رونمایی قرار گرفته است.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این طرح با تأکید براین نکته که بانک ملت درصدد ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و شرکای تجاری است، اضافه کرد: بانک ملت در این زمینه، استراتژی مدونی را تدوین کرده است تا بتواند با اتکای بر زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات، از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

وی با بیان این نکته که اجرای این طرح، ظرفیت قابل توجه خدمت رسانی به مشتریان و شرکای تجاری را در اختیار بانک ملت قرار می دهد، اظهار داشت: از طریق این طرح می توانیم با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، رضایت بیشتر آنها را بدست آوریم.

مدیرعامل بانک ملت افزود: باید با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل های موجود، موقعیت خود را در بازار بانکی به صورت با ثبات و پیشرو، حفظ و از این امکانات برای توسعه ظرفیت های خدمت رسانی استفاده کنیم. وی از بانک ملت به عنوان یکی از با ثبات ترین بانک های کشور نام برد و گفت: این بانک همواره تلاش کرده است تا به تعهدات خود در قبال جامعه مشتریان و سهامداران به شایستگی پاسخ دهد. همین امر باعث شده است تا برند بانک ملت در جامعه مورد استقبال واقع شود و از استحکام خوبی برخوردار باشد.

دکتر مسعود کیماسی، رییس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت هم در سخنانی گفت: این بانک به عنوان یک بانک نوآور ، در سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین بانک، به راه اندازی باشگاه مشتریان اقدام کرد وخوشبختانه هم اکنون این باشگاه با بیش از دو میلیون عضو،  بزرگ ترین باشگاه تجاری کشور است و از این طریق تاکنون تسهیلات و پاداش های نقدی قابل توجهی را به مشتریان اعطا کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که امروز نقطه عطف باشگاه مشتریان بانک ملت است زیرا قصد داریم سبد خدمت رسانی به مشتریان را از طریق شرکای تجاری باشگاه گسترده تر کنیم. در این طرح اعضای باشگاه خواهند توانست با استفاده از امتیازات خود در باشگاه، از هدیه خرید شرکای تجاری باشگاه استفاده و با خرید از طریق کارت های بانکی ثبت شده در باشگاه مشتریان روی پایانه های فروش به پرداخت ملت، کالاها و خدمات موردنیاز خود را از شرکای تجاری با شرایط بهتری خریداری کنند.

وی ادامه داد:  مشتریانی که تا کنون در باشگاه مشتریان بانک ملت عضو نشده اند، می توانند با مراجعه به سایتclub.bankmellat.irو ثبت نام در باشگاه مشتریان و نیز تعریف کارت های بانکی خود از بانک ملت یا سایر بانک های عضو شبکه شتاب، از این خدمات استفاده کنند. همچنین موسسات و شرکت هایی که می خواهند به عنوان شریک تجاری بانک ملت فعالیت کنند می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک ملت اطلاعات تکمیلی در این زمینه به دست بیاورند.وی با اشاره به این نکته که این طرح از تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری برای تمامی اعضای باشگاه مشتریان قابل استفاده خواهد بود اظهار امیدواری کرد که توسعه چنین امکاناتی ضمن کمک به توسعه و ارتقای سطح خدمات شبکه بانکی کشور، بتواند زمینه ارتقای خدمت رسانی و پاسخگویی بهتر به مشتریان را فراهم کند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین