|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۵۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
سرمربی آبی پوشان پایتخت به دنبال شکل دادن یک مثلث هجومی در خط حمله تیمش است و دو بازیکن جدید را مد نظر دارد.
 سرمربی آبی پوشان پایتخت به دنبال شکل دادن یک مثلث هجومی در خط حمله تیمش است و دو بازیکن جدید را مد نظر دارد.

استقلال در فصل جاری با هدایت علیرضا منصوریان عملکرد خوبی از خود نشان داد و طبیعی است که این مربی جوان فصل بعد هم روی نیمکت آبی پوشان خواهد بود.

اما در فصل بعد انتظارات از تیم منصوریان زیاد است و طبیعی است که هواداران استقلال از تیم محبوب خود تنها انتظار قهرمانی را داشته باشند.

استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز به تقویت دارد. یکی از پست های که آبی پوشان سخت در آن نیاز به جذب بازیکن دارند خط حمله است. کاوه رضایی مهاجم نوک استقلال در فصل قبل بود اما او هر چند پاس گل زیاد داد اما آمار گلزنی اش ناامید کننده بود و منصوریان باید فکری به حال خط حمله تیمش کند.

رحیم زهیوی و ساسان انصاری دو بازیکنی هستند که سرمربی آبی پوشان پایتخت مد نظر گرفته است و استقلال تلاش می کند تا آنها را در تابستان جذب کند.

با آمدن این دو بازیکن کاوه رضایی عقب تر می آید تا با توجه به توان بازیسازی بسیار بالایی که دارد در نقش سازنده گل ظاهر شود و به اصطلاح نقش شماره 10 را بازی کند.

با آمدن زهیوی و انصاری مثلث استقلال در خط حمله آتشین می شود و آنها توان باز کردن هر خط دفاعی را خواهند داشت به ویژه اینکه هر سه بازیکن سرعتی و شوت زن هستند و این برای یک تیم مدعی قهرمانی یک فاکتور بسیار خوب خواهد بود.

منبع : شفقنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین