|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
محمد دهقان در نشست خبری ظهر امروز (سه‌شنبه) خود اظهار کرد، اینکه شایعه می‌کنند قالیباف آمده که کنار برود بداخلاقی سیاسی است که در برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نزدیک به یک نامزد انتخاباتی گسترش می‌یابد.
 رییس ستاد انتخاباتی قالیباف کناره‌گیری وی از دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را دروغ شاخدار خواند.

محمد دهقان در نشست خبری امروز خود گفت: ما به دنبال پیروزی در انتخابات هستیم. وضعیت کشور قابل تداوم نیست و اوضاع اقتصادی، فقر و آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی و رشد طلاق و شکاف طبقاتی ما را از آرمان‌های انقلاب دور کرده است.

وی افزود: این درست نیست عده‌ای به زندگی شاهانه عادت کرده باشند و با انواع برنامه‌ها بر کشور حاکم باشند.

دهقان با اشاره به اینکه جریان دولت سال‌ها بر کشور حاکم بودند، 8 سال کارگزاران، 8 سال دولت اصلاحات و 4 سال هم دولت روحانی، خاطرنشان کرد: بعد این همه سال نمی‌توانند خودشان را اپوزیسیون جلوه دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه مشکل کشور ناکارآمدی و سوء تدبیر است، گفت: به همین دلیل قالیباف با اصرار بخش مهمی از مردم وارد میدان شده است. اقبال عمومی به قالیباف خوب بوده و با برنامه‌هایی که اعلام شد، مردم امیدوار شدند. کسانی کشور را به رکود بردند. میلیون‌ها بیکار منتظر تدبیر هستند. اما وقتی کسی می‌خواهد امیدی ایجاد کند، همه بسیج شدند که بگویند نمی‌شود و نمی‌توانید و تلاش می‌کنند امید مردم را کاهش دهند.

دهقان با اشاره به اینکه بگذارید مردم یک بار مدیریت بسته شما را تغییر دهند، تاکید کرد: رقبای قالیباف میدان بازی را از زمین اقتصاد و مشکلات مردم مي خواهند به سمت مسائلی ببرند که خواست مردم نیست و اپوزیسیون این حرف‌ها را می‌زند. اما به روحانی نمی‌خورد نقش اپوزیسیون بازی کند.

او مدعي شد: روحانی همه دولت را تعطیل کرده و همه آنها از وزرا تا رئیس بانک مرکزی هم و غمشان را تخریب رقبای روحانی قرار داده‌اند. در روستاها و شهرستان‌ها مردم را تهدید می‌کنند تا به رقبای روحانی رای ندهند. آقای روحانی ژست اپوزیسیون به هر کسی بیاید، به شما یک نفر نمی‌آید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف تاکید کرد: قالیباف کنار نمی‌رود؛ او عضوی از نیروهای جبهه انقلاب است و هر جا بوده، تحول ایجاد کرده، او می‌تواند کشور را اصلاح کند و برای آن آماده است و هیچ برنامه‌ای برای کنار رفتن ندارد. شایعه کنار رفتن او بداخلاقی‌های سیاسی است که رسانه‌های طرفدار روحانی دامن می‌زنند. رقیب از قالیباف ترسیده و برای همین دروغ شاخ‌دار می‌گویند که قالیباف کنار خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: آقایان طرفدار غربند، ولی وقتی می‌گوییم شفاف باشید و مثل برخی کشورهای غربی لیست اموال خود را اعلام کنید، اینجا دیگر طرفدار غرب نیستند و فورا طرفدار سبک حکومت‌داری عربستان می‌شوند و مثل آنها عمل می‌کنند. چرا اموال‌تان را به مردم اعلام نمی‌کنید؟ اگر این اجرا شود، وزیر هزار میلیاردی و چند صد میلیاردی نخواهیم داشت. 



منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین