|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در کرمانشاه از آغاز به کار این ستاد در کرمانشاه خبر داد و گفت: بخش اعظم مردم کرمانشاه طرفدار اصطلاحات هستند و این را در گذشته هم نشان داده‌اند.
 رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در کرمانشاه از آغاز به کار این ستاد در کرمانشاه خبر داد و گفت: بخش اعظم مردم کرمانشاه طرفدار اصطلاحات هستند و این را در گذشته هم نشان داده‌اند.

به گزارش ایسنا، منصور سرمست در نشست خبری که امروز (12 اردیبهشت) برگزار شد  اظهار کرد: این ستاد از امروز فعالیت خود را در کرمانشاه آغاز کرده است.

سرمست مکان ستاد اصلی را بلوار شهید بهشتی کرمانشاه، نرسیده به چهارراه بسیج اعلام کرد  و افزود: پس از تشکیل ستاد اصلی اصلاح طلبان حامی روحانی در شهر کرمانشاه، فعال کردن ستاد شهرستان‌‌ها را نیز در صورت لزوم در برنامه داریم.

وی در خصوص اهداف تشکیل این ستاد گفت: به دو منظور این ستاد را مستقل ایجاد کردیم، ابتدا آنکه اصلاحات با ماهیت و پرچم خود در انتخابات حضور داشته باشد و دوم آنکه از ظرفیت اصلاح طلبان بیشتر استفاده شود.

رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در کرمانشاه، برنامه اصلی این ستاد را معرفی دستاوردها و عملکرد دولت آقای روحانی به مردم اعلام کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم برای تشکیل این ستاد توسط شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در کشور انجام شده و احکام اعضای ستاد نیز با همکاری این شورا و از سوی ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی کشور صادر شده است.

وی تاکید کرد: لیستی از افراد توانمند  و چهره‌های شناخته شده تهیه کرده‌ایم که در این ایام به کرمانشاه بیایند که برنامه‌های آنان به تدریج مشخص خواهد شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما از چند ماه قبل هسته اولیه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان را در کرمانشاه تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود همه در قالب ستاد اصلی روحانی فعالیت کنیم، اما با توجه به پتانسیل خوب اصطلاح طلبان در کرمانشاه، برنامه این شد که ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی نیز تشکیل شود.

سرمست از اقبال خوب مردم کرمانشاه به اصلاح طلبان هم یاد کرد و گفت: کرمانشاه در انتخابات سال 84 جزو استان‌هایی بود که بیشترین رای را به آقای هاشمی داد و در سال 92 نیز کرمانشاه از استان‌هایی بود که آمار بالایی از رای آقای روحانی را داشت.

وی معتقد است، پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در کرمانشاه انکارناپذیر است و باید از این ظرفیت برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو استفاده کرد.

این فعال سیاسی از چتر بزرگ اصلاح طلبان یاد کرد که هم ظرفیت خوبی در داخل احزاب و هم ظرفیت‌هایی خارج از احزاب دارند و به همین منظور برای یکصدایی اصطلاح طلبان شورای هماهنگی سیاستگذاری تشکیل شد تا بتوان از این طریق هم مطالبات اصطلاح طلبان را پیگیری کرد و هم در عرصه‌های مهم و تصمیم سازی‌های کلان نقش محوری‌تری ایفا کرد.

وی گفت: برنامه داریم این شورا را به صورت منسجم در ایام بعد از انتخابات نیز حفظ کنیم.

رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی  روحانی  در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها نیز یاد کرد و گفت: هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که برای شورا لیست بدهیم یا نه، البته زمان داریم زیرا تبلیغات نامزدهای شورا از 21 اردیبهشت آغاز می‌شود.

سرمست یادآوری کرد: به این دلیل تردید داریم که نزدیک 300 نفر نامزد انتخابات شورای شهر هستند و ما در نهایت مجبوریم یازده نفر را برای لیست اعلام کنیم و ممکن است کنار گذاشتن مابقی افراد باعث لطمه زدن به انتخابات ریاست جمهوری شود و به همین دلیل هنوز در حال بررسی کارشناسی هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین