ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیهای، سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات را اعلام کرد.
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیهای، سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات را اعلام کرد.
در راستای سیاستهای اتخاذ شده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گردشگران و مسافران میتوانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ گردشگران و مسافران، ۲۴ ساعته تمام دانستنیهای مورد نیاز خود را از جمله اطلاعات جاذبههای مختلف گردشگری، وضعیت راهها و جادهها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزهها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانکها، بیمارستانها، درمانگاهها، داروخانهها، فرودگاهها، ایستگاههای راهآهن، مجتمعهای خدماتی رفاهی، پمپ بنزینها و گازها، مراکز فروش صنایع دستی و جشنوارههای فرهنگی، دریافت و نسبت به ارایه و ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام کنند.
سایر شمارههای تلفن ضروری و مورد نیاز در سفر نیز به این شرح است؛
در راستای سیاستهای اتخاذ شده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گردشگران و مسافران میتوانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ گردشگران و مسافران، ۲۴ ساعته تمام دانستنیهای مورد نیاز خود را از جمله اطلاعات جاذبههای مختلف گردشگری، وضعیت راهها و جادهها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزهها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانکها، بیمارستانها، درمانگاهها، داروخانهها، فرودگاهها، ایستگاههای راهآهن، مجتمعهای خدماتی رفاهی، پمپ بنزینها و گازها، مراکز فروش صنایع دستی و جشنوارههای فرهنگی، دریافت و نسبت به ارایه و ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام کنند.
سایر شمارههای تلفن ضروری و مورد نیاز در سفر نیز به این شرح است؛
ارسال نظر