|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
«همه اشتباه می‌کنند و انسان جایزالخطاست»
کد خبر: ۱۴۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کریم باقری که شاهد اصلی دعوای رامین رضاییان و علیپور بوده، طوری حرف زده که به نظر برسد مجازات اخراج برای رامین را منصفانه نمی‌داند.
 کریم باقری که شاهد اصلی دعوای رامین رضاییان و علیپور بوده، طوری حرف زده که به نظر برسد مجازات اخراج برای رامین را منصفانه نمی‌داند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مرد شماره 2 نیمکت پرسپولیس که شاهد دعوای این دو بازیکن بوده و همان جا هر دو نفر را از تمرین کنار گذاشته است ، اعتقاد دارد بچه ها جایزالخطا هستند و اشتباه می کنند. بعد از اینکه رامین رضاییان درباره صحنه دعوا ناچار شد از کریم باقری کمک بخواهد و خواست تا او حقیقت را بگوید ، آقا کریم متن تقریبا خنثی و کم جزئیاتی منتشر کرده که ته آن تائید گفته رامین رضاییان است. او البته برانکو را مختار دانسته و از باشگاه خواسته تا ماجرا را درست مدیریت کند.

این مرد تاریخی پرسپولیس البته به رامین گوشزد کرده هیچ کس بزرگتر از پرسپولیس نیست و در آن صحنه که اتفاق افتاده ، او به عنوان مسئول تمرین برای جمع شدن مشکل سریع گفته دو نفر تمرین را ترک کنند اما حالا اعتقاد دارد آنها جوان هستند ، اشتباه می کنند. انسان جایز الخطاست و شرایط پرسپولیس شرایط حساسی است که همه نیاز به این دارند تا در کنار هم و با آرامش باشند. تمام این گفته ها به نوعی واکنش کریم به میل برای بخشیدن رامین رضاییان است که این بار از نظر کریم باقری متهم شناخته نشده و مستحق تخفیف تشخیص داده شده است. اگرچه برانکو به دلیل اختلافات شخصی ، دیگر گفته این بازیکن را نمی خواهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین