درچهاردهمین همایش تعالی سازمانی و برای نخستین بار
این همایش ۹ اسفند با موضوع «تعالی در خدمت جامعه» و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیران و متخصصان این حوزه و با مشارکت ۷۱ سازمان و شرکت بزرگ کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
این همایش ۹ اسفند با موضوع «تعالی در خدمت جامعه» و با حضور وزیر صنعت،
معدن و تجارت ، مدیران و متخصصان این حوزه و با مشارکت ۷۱ سازمان و شرکت
بزرگ کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، بر اساس این گزارش ، پیش از این ، بیمه ایران در فرایند بررسی سازمان مدیریت صنعتی ایران که از سال 1388 آغاز شده است، به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی، تقدیرنامه 2 ستاره، تقدیرنامه 3 ستاره و تقدیرنامه 4 ستاره از این سازمان نائل شده بود.
در سال جاری نیز گروه ارزیابی نفره دبیرخانه جایزه تعالی سازمانی از ششم تا نهم دیماه در ساختمان مرکزی بیمه ایران حاضر شدند و در جلسات فشردهای با مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نسبت به بررسی مطالب ارایه شده اقدام کردند و از نزدیک نظامهای مدیریتی را مورد ارزیابی قرار دادند .
گفتنی است، جایزه تعالی سازمانی توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار میشود و طی آن عملکرد و دستاوردهای سازمانها در زمینههایی مانند رهبری، استراتژی، مدیریت منابع انسانی، تأمین کنندگان و شرکاء مالی، منابع و مصارف، تکنولوژی، دانش و اطلاعات ، فرایندها، تولید، توسعه و بهبود محصولات و خدمات، بازاریابی، خدمات مشتریان، مسؤولیتهای اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، بر اساس این گزارش ، پیش از این ، بیمه ایران در فرایند بررسی سازمان مدیریت صنعتی ایران که از سال 1388 آغاز شده است، به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی، تقدیرنامه 2 ستاره، تقدیرنامه 3 ستاره و تقدیرنامه 4 ستاره از این سازمان نائل شده بود.
در سال جاری نیز گروه ارزیابی نفره دبیرخانه جایزه تعالی سازمانی از ششم تا نهم دیماه در ساختمان مرکزی بیمه ایران حاضر شدند و در جلسات فشردهای با مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نسبت به بررسی مطالب ارایه شده اقدام کردند و از نزدیک نظامهای مدیریتی را مورد ارزیابی قرار دادند .
گفتنی است، جایزه تعالی سازمانی توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار میشود و طی آن عملکرد و دستاوردهای سازمانها در زمینههایی مانند رهبری، استراتژی، مدیریت منابع انسانی، تأمین کنندگان و شرکاء مالی، منابع و مصارف، تکنولوژی، دانش و اطلاعات ، فرایندها، تولید، توسعه و بهبود محصولات و خدمات، بازاریابی، خدمات مشتریان، مسؤولیتهای اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
ارسال نظر