با رشد 613 واحدی رقم خورد؛
کد خبر: ۱۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با رشد 613 واحدی به ارتفاع 89 هزار واحدی نزدیک شد.
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس 613 واحد رشد کرد و به ارتفاع 88 هزار و 926 واحدی رسید تا ارزش کل بازار سرمایه 434 هزار میلیارد تومانی شود.

همچنین در معاملات امروز بازار سهام یک میلیارد و 14 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 465 میلیارد ریال در 120هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد.

نماد معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز بیشترین تاثیر را در روند رو به رشد شاخص داشتند و نماد معاملاتی مخابرات ایران، کشتیرانی و بانک ملت مانع از رشد بیشتر نماگر بورس در روزجاری شدند.

افزون بر این، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و شرکت تولید مواد اولیه و الیاف مصنوعی و حق تقدم شرکت پمپ سازی ایران متوقف شدند و ثبت معاملات توافقی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید و شرکت سیمان باقران نیز در سامانه جدید معاملات توافقی امکان پذیر شد.

همچنین نماد معاملاتی شرکتهای سامان گستر اصفهان، نوسازی و ساختمان تهران، داوریی و بهداشتی لقمان، کارخانجات داروپخش، گروه صنعتی سدید در روزجاری بازگشایی شدند.

بر اساس این گزارش، امروز سازمان خصوصی سازی اعلام کرد در هفته جاری بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهمی پالایش نفت لاوان شامل 571 میلیون و 710 هزار و 801 سهم را در روز دوشنبه(16دی)، 49 درصد سهام شرکت نفت و گاز سرو شامل 490 هزار سهم را در روز سه شنبه(17دی) و 40 میلیون سهم شرکت پیمانکاری عمومی گسترش انرژی نوین معادل 40 درصد سهام این شرکت را در روز چهارشنبه(18دی) در فرابورس می فروشد و 17 درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان قزوین شامل 170 هزار سهم نیز در روز سه شنبه(17 دی) روی میز مزایده می رود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین