|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود همچنین روز سه‌شنبه آسمان تهران صاف همراه با وزش باد خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب ۹ و صفر درجه خواهد بود.
 براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم است و روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور محسوس بوده و روز یکشنبه در غرب سواحل همراه با وزش باد جنوبی خواهد بود. همچنین رخداد پدیده بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

بعدازظهر امروز به سبب عبور موج کم دامنه تراز میانی جو در ارتفاعات شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود این موج روز دوشنبه علاوه بر پاره‌ای مناطق شمال غرب در ارتفاعات البرز نیز سبب افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

روز دوشنبه با گذر موج کم دامنه دیگری از نوار جنوبی کشور در برخی مناطق سواحل خلیج فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد این وضعیت روز سه‌شنبه نیز در جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه در شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست و از بعدازظهر دوشنبه و روز سه‌شنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج است.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه آسمان تهران صاف همراه با وزش باد خواهد بود.بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 9 و صفر درجه خواهد بود.

فردا زنجان با کمینه دمای 9 درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 22 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 14 بهمن‌ماه امسال 77 میلی‌‌متر ثبت شد میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 134.8 میلی‌متر بود بنابراین بارش سال جاری 57.1 درصد بارش سال گذشته است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین