|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
»
کد خبر: ۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای تصمیمات اخیر در سازمان تأمین اجتماعی را غیر قانونی خواند.
تدبیر و امیددر حالی که پیشتر برخی رسانه ها از عضویت سعید مرتضوی و ناصر برهانی در هیئت امنای تامین اجتماعی و انتصاب علی روحبخش به سمت مدیرعاملی این سازمان خبر داده بودند، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای تصمیمات اخیر در سازمان تأمین اجتماعی را غیر قانونی خواند.

 بر اساس قانون هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیات امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا، اعضای قبل از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

مراحل قانونی تعیین اعضای هیات امنای تامین اجتماعی مبتنی بر پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی است كه بدلیل عدم تحقق شروط مذکور در تصمیمات اخیر هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیات امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا، اعضای قبل از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

روابط عمومی این وزارتخانه در پایان اطلاعیه خود یادآور شده است: پس از بررسی‌های لازم ترکیب اعضای جدید هیات امنا با پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مشخص گردیده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین