|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
امام راحل رمز پیشرفت نظام را وحدت و اتحاد دانستند؛ مساله وحدت و اتحاد یک مساله طرفینی است که باید هر دو طرف آن را رعایت کنند؛ انتقادها همیشه وجود دارد ولی نباید به شکلی باشد که دیگران را ناراحت کند؛ اگر انتقادها درست نباشد ناراحت کننده است.
آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر وحدت و اتحاد در جامعه گفت: امام راحل بر این موضوع تاکید داشتند و باید توجه داشت که راهنمایی و انتقاد خوب است اما نباید به گونه‌ای باشد که دست به تخریب زده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، آیت الله نوری همدانی عصر 29 آذر ماه در دیدار با قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه عملکرد وزیر بهداشت مورد عنایت مردم و علما و دلسوزان کشور بوده است زیرا اجرای طرح «تحول سلامت» باعث خدمت‌گذاری بسیار بزرگ به مردم شده است.

وی افزود: وزیر بهداشت با فعالیت‌های خود در دل همه مردم جای دارد و محبت شما در قلب مردم موج می‌زند، زیرا تلاش وافر شما در حل مشکلات مردم در عرصه درمانی مردم را امیدوار کرد؛ امیدواریم با همت خود موفقیت‌های بیشتری را بدست آورده و انجام دهید.

وی با اشاره عملکرد و شخصیت وزیر بهداشت که آن را مثبت می‌دانست، خطاب به هاشمی گفت: شما هم علم دارید و هم عمل دارید و دارای مهارت خاصی هستید؛ امام فرمودند که کسی که احسانی به دیگران می‌کند باعث می‌شود که در مقابل او عزت داشته باشند؛ به همین خاطر رهبر انقلاب این همه بر اقتصاد تاکید دارند؛ امام علی(ع) فرمودند که سعی کنید خود را به کسی محتاج نکنید زیرا همیشه محتاج آنها هستید.

این مرجع تقلید بیان کرد: به هر میزان، قدرت و قوت وزرا بالا باشد قوت و عزت نظام ما را نشان می‌دهد؛ خوشبختانه وزرای کابینه دولت با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند که مایه خوشحالی است.

آیت الله نوری همدانی گفت: نواقص و مشکلات در دل همه کارهای مهم است؛ زیرا بدون مشکلات هیچ کاری پیش نمی‌رود؛ حل مشکلات و حرکت گام به گام باعث رفع نواقص می‌شود و نباید این مساله را در کار دولت فراموش کنیم.

وی افزود: امام راحل رمز پیشرفت نظام را وحدت و اتحاد دانستند؛ مساله وحدت و اتحاد یک مساله طرفینی است که باید هر دو طرف آن را رعایت کنند؛ انتقادها همیشه وجود دارد ولی نباید به شکلی باشد که دیگران را ناراحت کند؛ اگر انتقادها درست نباشد ناراحت کننده است.

این مرجع تقلید در پایان گفت: باید شرایطی ایجاد شود که مسئولان و افراد تاثیرگذار کشور مطالب خود را در بین حل کنند تا به روزنامه‌ها و رسانه‌ها کشیده شود؛ خدمت‌گذاری به مردم امری معنوی است و قطعا چون این امر، خدمت به مردم است نباید هیچگاه از این مشکلات دل سرد شویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین