|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: میدان مبارزه با استکبار و دشمنان این انقلاب در عرصه های فرهنگی را باید تقویت کرد و اکنون این میدان نیاز به پشتیبانی دارد.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 70 درصد مردم کشور از فضای‌مجازی بهره می‌برند که بایستی از این فضاها بنحو مطلوب استفاده کرد.

محسن انصاری در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از طریق این شبکه‌ها کار فرهنگی انجام دهیم.

وی با درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط، یادآور شد: شایسته است انجام کار فرهنگی در فضای مجازی در دستور کار شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان قرار گیرد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: میدان مبارزه با استکبار و دشمنان این انقلاب در عرصه های فرهنگی را باید تقویت کرد و اکنون این میدان نیاز به پشتیبانی دارد.

انصاری، لازمه پشتیبانی از میدان مبارزه فرهنگی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و خاطرنشان کرد:  آفت‌هایی در حال آسیب زدن به این فرهنگ و سرمایه هستند.

وی گفت: تخریب، تحریف و فراموش کردن سابقه ایثار و شهادت و مبارزات از این آفت‌ها بوده و از سویی مهمترین ویژگی فرهنگ ایثار و شهادت نیز صبر و مقاومت است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: آنچه در شورای مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه بوده پرهیز از ارائه خدمات و امکانات سخت‌افزاری و تسهیلاتی است و باید در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله به مِثل کنیم.

انصاری در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از کسانی که در تلاش‌اند هشت سال دفاع مقدس را به افسانه تبدیل کنند، تصریح کرد: برخی در تلاش هستند که حماسه دفاع مقدس را به افسانه تبدیل کنند که نباید اجازه این کار را به این افراد بدهیم.

وی با ذکر رشادت‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: مگر می شود آن رشادت‌ها و شهامت ها را افسانه خواند؟

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران هم اشاره کرد و ادامه داد: اجرای آزمایشی این قانون برای چهار سال تمدید شده که در تاریخ 2 دی ماه امسال زمان چهار ساله آن به پایان می‌رسد.

انصاری گفت: بنیاد شهید برای تجدید و اجرای به موقع این قانون پس از به اتمام رسیدن دوره چهار ساله، اقداماتی را با دولت و مجلس انجام داده است.

وی از ارائه اصلاحات این قانون به دولت خبرداد و یادآورشد: پیشنهاداتی را در این ارتباط به دولت داده‌ایم که اکنون در حال بررسی است.

این مقام ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از ارائه لایحه پیشنهادی به مجلس در هفته گذشته با هدف دائمی کردن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خبرداد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پیشنهاد دائمی شدن این قانون توسط مجلس به شورای نگهبان ارجاع داده شده است.

انصاری افزود: در صورت طولانی شدن روند بررسی در شورای نگهبان، این قانون برای مدت یک سال تمدید می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین