|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
فاطمی تعامل ارزشمندی نیز با افرادی که احتمالا جزء تیم ترامپ در وزارتخانه‌های مختلف به ویژه وزارت امور خارجه هستند، خواهند داشت.
گزارشات رسانه‌ای حاکی از آن است که نخست وزیر پاکستان احتمالا در سه ماهه نخست سال آتی میلادی به آمریکا سفر خواهد کرد و دیدار با رئیس جمهور منتخب این کشور جزء برنامه سفرش به واشنگتن است.

 به نوشته روزنامه نیوز اینترنشنال، کمی پس از ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷ که دونالد ترامپ رسما به عنوان رئیس جمهور آمریکا زمام امور را به دست بگیرد، برنامه‌ریزی‌ها برای این رویداد از طریق کانال‌های دیپلماتیک صورت می‌گیرد.

پاکستان تصمیم گرفته زمانی که دولت دونالد ترامپ زمام امور را در واشنگتن به دست گرفت، "روابطش با آمریکا را بر مبنای اصل احترام متقابل حفظ کند و در عین حال دو طرف به نگرانی‌های یکدیگر نیز به شیوه‌ای محترمانه رسیدگی کنند."

در این گزارشات آمده است، نقطه نظر پاکستان در این زمنیه در جریان سفر قریب الوقوع سید طارق فاطمی، معاون ویژه نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در امور خارجه به واشنگتن به سمع و نظر اندیشکده‌ها در آمریکا خواهد رسید.

فاطمی تعامل ارزشمندی نیز با افرادی که احتمالا جزء تیم ترامپ در وزارتخانه‌های مختلف به ویژه وزارت امور خارجه هستند، خواهند داشت.

گفته می‌شود ماه آتی در حاشیه نشست اقتصاد جهانی که در شهر داووس سوئیس برگزار می شود، نشست مهم و قابل توجهی نیز میان نواز شریف و مقامات ارشد آمریکا صورت خواهد گرفت. این در حالی است که وزارت امور خارجه آمریکا درباره سفر فاطمی و نواز شریف به آمریکا  هنوز اظهارنظری نکرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین