|
|
امروز: جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
خطيبي خاطرنشان کرد: مايلي‌کهن تيم خوبي را درست کرده است و در 5 هفته گذشته که مقابل حريفان ظاهر شديم اين تيم از همه آنها فوتبالي‌تر بازي کرد و از جوانان با تجربه و خوبي بهره مي‌برد.
تدبیر و امیدرسول خطيبي در خصوص تساوي دو بر دو در هفته پنجم ليگ برتر برابر صباي قم اظهار داشت: ما در ديدار برابر صباي قم پس از آنکه گل دوم را به ثمر رسانديم فرصت‌هاي بسيار ديگري براي زدن گل‌هاي بيشتر داشتيم . چه بسا اگر اين موقعيت ها تبديل به گل مي‌شد شيرازه تيم صبا از هم مي‌پاشيد.

وي ادامه داد: با اين حال ما در نيمه اول با دو گل پيروز به رختکن رفتيم ولي متأسفانه با شروع نيمه دوم مجبور به انجام دو تعويض اجباري شديم که همين موضوع شيرازه ما را از هم پاشيد. ما در نيمه اول برتر از حريف ظاهر شديم اما در نيمه دوم به دليل تعويض‌هاي اجباري و همچنين بازي در خانه حريف تا حدودي تحت فشار قرار گرفتيم. تيم صبا در نيمه دوم موقعيت‌هاي گلزني داشت و بهتر از ما ظاهر شد با اين حال ما در همان نيمه دوم هم مي‌توانستيم به گل‌هايي دست يابيم و برنده مسابقه باشيم.

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز با بيان اينکه در صدد بوديم در يک بازي بيرون از خانه مقابل صباي قم به پيروزي دست يابيم اظهار داشت: شانس با ما يار نبود اما نکته‌اي که بايد بگويم ما در 4-5 هفته گذشته مقابل تيم‌هاي مدعي چون تراکتورسازي، سپاهان، استقلال قرار گرفتيم اما به جرأت مي‌توانم بگويم تيم صبا فوتبالي‌تر از همه اينها بود و بازي قابل قبولي را ارائه داد.

خطيبي در خصوص اظهارات محمد مايلي‌کهن مبني بر اينکه بازيکنان گسترش فولاد براي اتلاف وقت مسابقه دائماً خود را زمين مي‌انداختند گفت: شما مي‌توانيد از بازيکنان گسترش فولاد بپرسيد من تا کنون يک بار هم به آنها نگفته‌ام که در جريان مسابقه خود را به زمين بيندازند تا وقت تلف شود. ما تا موقعي که 2 بر صفر از صباي قم جلو بوديم با سيستم 4-4-2 بازي مي‌کرديم اما بعد از گل دوم يک مهاجم ديگر را به تيم خود اضافه کرديم تا با سه مهاجم بازي کنيم در حاليکه مي‌توانستيم سه بازيکن دفاع به زمين بفرستيم و بازي را در بياوريم اما من اين کار را نکردم. وقتي يک مهاجم به زمين مي‌فرستم اين نشان مي‌دهد من ترکيب خود را تهاجمي‌تر کردم در حاليکه خيلي کارها مي‌شود کرد تا بازي را درآورد. هيچکس جرأت ندارد وقتي تيمش دو بر صفر جلو است يک مهاجم ديگر را اضافه کند. به نظر من اين اظهارات مايلي‌کهن درست نيست. اينها به نوعي توجيه است که صحيح نيست.

خطيبي خاطرنشان کرد: مايلي‌کهن تيم خوبي را درست کرده است و در 5 هفته گذشته که مقابل حريفان ظاهر شديم اين تيم از همه آنها فوتبالي‌تر بازي کرد و از جوانان با تجربه و خوبي بهره مي‌برد. ما در 5 ديدار گذشته مقابل همه حريفانمان خوب بازي کرديم و قالب آنها را در جريان بازي تحت فشار قرار داديم. اين رويه حتي در نيمه اول بازي با صبا هم ادامه داشت اما اين تيم در نيمه دوم يک مقدار ما را تحت فشار قرار داد و به نوعي مي‌توان گفت فوتبالي با ما مساوي کردند نه با حاشيه‌ها.

سرمربي تيم گسترش فولاد در پايان با اشاره به وضعيت داوري فوتبال کشورمان گفت: در پنج هفته گذشته انصافاً داوري‌ها به غير از يک مورد رضايت‌بخش بود ولي يک مسئله‌اي وجود دارد. ما در تمامي مسابقاتي که به ميدان رفته‌ايم متأسفانه يا خوشبختانه گل اول را زده‌ايم و وقتي هم از حريف جلو هستيم داوران صحنه‌هاي 50-50 يا 100 به 40 را به نفع تيم بازنده مي‌گيرند. من خواهشي که از دوران دارم اين است که تا دقيقه 90 اين حس را داشته باشند که بازي صفر بر صفر مساوي است. چرا که وقتي تيمي جلو است واي به حالش مي‌شود. بايد به نوعي برنامه‌ريزي کنيم که از اين پس گل اول را بخوريم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین