|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
ماینده رژیم صهیونیستی ادعا کرده که اطلاعات جدیدی را به شورای امنیت ارائه داده است در حالیکه این اظهارات چیزی جز ادعاهای پوچ و سراسر کذب تکراری این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران نمی باشد. مثل همیشه ادعاهای بی اساسی که هیچ شاهدی برای اثبات ان ارائه نمی‌گردد.
سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز سه شنبه با ارسال نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت به نامه نماینده رژیم صهیونیستی نزد این سازمان پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛این نامه به صورت سند شورای امنیت نیز منتشر می شود.

اهم مطالب مندرج در نامه نماینده ایران به شرح زیر است :

1- نماینده رژیم صهیونیستی ادعا کرده که اطلاعات جدیدی را به شورای امنیت ارائه داده است در حالیکه این اظهارات چیزی جز ادعاهای پوچ و سراسر کذب تکراری این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران نمی باشد. مثل همیشه ادعاهای بی اساسی که هیچ شاهدی برای اثبات ان ارائه نمی‌گردد.  

2- ایراد اتهامات فله‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نقض قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت توسط رژیمی که خود بی شرمانه همه قطعنامه های مجمع عمومی و شورای امنیت در محکومیت اشغالگری‌اش طی دهه های گذشته را  به استهزا گرفته  نیز خود داستان خنده داری است. چنین رژیم جنایتکار و اشغالگری در موقعیتی نیست که به طرح اینگونه ادعاها علیه ملت های دیگر بپردازد.


3- همچنین بسیار مضحک و ریاکارانه است که نماینده رژیمی که به مدت چند دهه سرزمین های دیگران را در اشغال خود دارد و رعایت حداقل حقوق انسانی را نیز از فلسطینیان مضایقه می نماید هر از چند گاه ایران را متهم به نقض حقوق بین الملل نماید.


4- این نهایت عوام فریبی  و ریاکاری است که نماینده رژیمی که خود سالهاست دست اندرکار ترور جمعی غیر نظامیان فلسطینی؛ از جمله زنان و کودکان  بوده و توسط عوامل خویش اقدامات تروریستی را در بسیاری از نقاط جهان هدایت می کند ، ایران را متهم به حمایت از تروریسم کند.


5- و در پایان باید گفت که رژیم صهیونیستی با طرح اینگونه ادعاها و اتهام زنی علیه سایر کشورها و از جمله ایران در واقع از الگوی رفتاری معمول خود برای فرافکنی و پوشاندن جنایات خود علیه شهروندان بی گناه فلسطینی پیروی می کند  تا بدین گونه توجه جهانیان را از ادامه محاصره دو میلیون انسان برای مدت ده سال گذشته در غزه ؛ بمباران مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستان ها در سرزمینهای اشغالی، تخریب خانه های فلسطینیان و مصادره اموال آنان و تجاوز و هتک حرمت اماکن مقدسه منحرف سازد .


در خاتمه درخواست گردیده که این نامه به عنوان سند شورای امنیت منتشر شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین