|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
»
کد خبر: ۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی آسمان در خصوص پرواز ایران- آمریکا گفت: پس از دریافت مجوز از سازمان های هواپیمایی ایران و آمریکا و انجام اقدامات سیاسی ما آمادگی پرواز به آمریکا را داریم.
عباس رحمتیان با اشاره به اینکه برای اولین بار چک 24 ماهه ایرباس 340 را در کشور انجام می دهیم، گفت: به دنبال خرید 10 فروند هواپیمای جدید از نوع دوربرد هستیم.

نوسازی ناوگان هوایی

وی در مورد نوسازی ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در مرحله اول نیاز به 10 فروند هواپیمای جدید دارد که حداقل دو فروند آن باید دوربرد باشد تا پشتیبانی هواپیماهای ما را انجام دهد.

استقبال از پیشنهاد دولت برای ایجاد کنسرسیوم

رحمتیان افزود: برای برد متوسط 4 فروند ایرباس 320 و برای برد کوتاه 4 فروند هواپیما پیش بینی کرده ایم. رحمتیان با استقبال از پیشنهاد دولت برای ایجاد کنسرسیوم اظهار داشت: این پیشنهاد را 5 ماه پیش به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردیم.

آزادسازی تیغ دولبه است

وی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت گفت: آزادسازی تیغ دولبه است زیرا با افزایش قیمت سوخت و افزایش قیمت خدمات فرودگاهی، قیمت تمام شده بلیت های ما هم افزایش پیدا می کند که این به نفع مسافران و شرکت ها نیست.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی آسمان افزود: در حال حاضر قیمت تمام شده هر ساعت مسافر 25 تا 50 درصد کمتر از قیمت تمام شده است بنابراین با آزادسازی نرخ ها قیمت ها افزایش پیدا می کند.

رحمتیان تصریح کرد: بنابراین در چنین شرایطی ایرلاین های کوچک حتما متضرر خواهند شد بنابراین از دولت درخواست دارم تا مطالعات آزادسازی را به صورت دقیقی انجام دهد.

دولت از پرواز به شهرهای کوچک حمایت کند


مدیرعامل شرکت خدمات هوایی آسمان با اشاره به اینکه این شرکت در راستای کمک به دولت و توسعه مناطق محروم به شهرهای کوچک و صعب العبور پرواز دارد، گفت: دولت باید از این شرکت حمایت کند و تسهیلات ارزی کم بهره را در اختیار ما قرار دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین