کد خبر: ۱۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی از دیروز در سینماهای تهران به نمایش درآمد. اما این فیلم تاریخی در روز افتتاحیه خود در جذب مخاطب چندان موفق نبود. به طور مثال شب گذشته «یتیم خانه ایران» در پردیس اریکه ایرانیان تنها 10 هزارتومان فروش کرد، یعنی فقط یک نفر برای تماشای این فیلم در این سینما بلیت خریده بود. مجموع فروش روز اول این فیلم سه میلیون تومان بود که برای یک فیلم تاریخی پرهزینه ناامیدکننده است.
 فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی از دیروز در سینماهای تهران به نمایش درآمد. اما این فیلم تاریخی در روز افتتاحیه خود در جذب مخاطب چندان موفق نبود. به طور مثال شب گذشته «یتیم خانه ایران» در پردیس اریکه ایرانیان تنها 10 هزارتومان فروش کرد، یعنی فقط یک نفر برای تماشای این فیلم در این سینما بلیت خریده بود. مجموع فروش روز اول این فیلم سه میلیون تومان بود که برای یک فیلم تاریخی پرهزینه ناامیدکننده است.

به نظر می‌رسد نبود تبلیغات در این وضعیت موثر باشد و در روزهای آینده تعداد مخاطبان این فیلم بیشتر شود. اما طبق آماری که آی سینما از برخی سینماهای نمایش دهنده «یتیمخانه ایران» بدست آورده است،  این فیلم شب گذشته در پردیس آزادی بالاترین فروش را نسبت به سایر سینماها داشت و توانسته نزدیک به یک میلیون تومان در این پردیس فروش کند. اما در سایر سینماها اوضاع کاملا متفاوت است.

این فیلم شب گذشته در پردیس‌های چارسو و ملت به ترتیب 420 هزار تومان و 250 هزار تومان فروش کرد و در پردیس زندگی هم تنها 60 هزار تومان درآمد کسب کرد. سینما شکوفه هم  که اکران فیلم «یتیمخانه ایران» را از دیروز آغاز کرده، در مجموع توانست 58 هزار تومان برای این فیلم بلیت بفروشد.

اما پایین ترین رتبه‌های فروش «یتیمخانه ایران» به پردیس‌ها ماندانا و اریکه ایرانیان باز می‌گردد. این فیلم شب گذشته در سینما ماندانا 20 هزار تومان و در اریکه ایرانیان تنها 10 هزار تومان فروش کرد. این در حالی است که اریکه ایرانیان روز گذشته در سه سانس «یتیم خانه ایران» را در یکی از سالن‌های خود به نمایش درآورد.

به گزارش آی سینما، با توجه به این میزان درآمد‏، پخش کننده «یتیم خانه ایران» باید برای تبلیغ و معرفی این فیلم به مخاطبان، تلاش بیشتری بکند تا در آینده مخاطبان بیشتری برای تماشای این فیلم به سالن‌ها سینماها بیایند. زیرا این فیلم با توجه به موضوع حساس و پروداکشن بزرگی که دارد، احنمالا ظرفیت بیشتری برای فروش در سینماها خواهد داشت.

فیلم قبلی ابوالقاسم طالبی «قلاده‌های طلا» بود که توانست به فروش 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی دست پیدا کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین