|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
مرکز اسلامی امام علی علیه السلام وین در سوگ شهدای کربلا در روز تاسوعا یک پارچه شور و نوا شد.
 مرکز اسلامی امام علی علیه السلام وین در سوگ شهدای کربلا در روز تاسوعا یک پارچه شور و نوا شد.
 
مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام روز تاسوعا با حضور گسترده شیعیان و دوستداران اهل بیت در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین در قلب اروپا برگزار شد.
 
در این مراسم شیفتگان اهل بیت علیهم السلام از ملیت های مختلف با حضور در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین، به سینه زنی پرداخته و بر مصائب سالار کربلا و اصحاب آن حضرت گریستند.

این مراسم روز سه شنبه 9 محرم از ساعت 9 بامداد با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با عزاداری برادران افغانستانی، پاکستانی، ترک، عرب، اتریشی و ایرانی ادامه یافت.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین واحدی واعظ در باره "پیام های عاشورا برای شیعیان در عصر حاضر” به ایراد سخن پرداخت. پس از سخنرانی، مراسم مداحی و سوگواری ادامه یافت.این مراسم با اقامه نماز جماعت شکوهمند ظهر و عصر به امامت امام و رئیس مرکز اسلامی امام علی علیه السلام وین حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسن زاده پایان پذیرفت.

همزمان با برنامه های اصلی، ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان توسط مربیان در سالن های مدرسه فارابی و سالن های باشگاه ورزشی اجرا شده که مورد استقبال این قشر از عزاداران حسینی قرار می گیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین