|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶
»
کد خبر: ۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد: هفته آینده گزارشی از آمار حضور وزرا و معاونان آنها در مجلس در طول مدتی که از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید می‌گذرد، ارائه خواهم کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد مباحث مطرح شده در ارتباط با استیضاح وزیر علوم از سوی برخی نمایندگان گفت: چنین چیزی را نشنیدم، البته نمایندگان محترم سوالاتی را دارند و تاکنون نیز وزرا حضور فعال در مجلس داشتند و بخش عمده از وقت آنها در مجلس گذشته است و من نیز هفته آینده گزارشی از میزان حضور وزرا و معاونین آنها در مجلس و دیدارشان با نمایندگان مجلس از مدتی که دولت تدبیر وامید آغاز به کار کرده ارائه خواهم کرد و این کارنامه‌،کارنامه درخشانی است که دولت داشته است.

وی همچنین در مورد جلسات رییس جمهور با مجامع استانی نمایندگان مجلس تصریح کرد: رییس جمهور به رقم فشردگی کار دوشنبه‌ها از ساعت 10 تا 12 وقت خود را به مجامع استانی نمایندگان اختصاص دادند و تاکنون رییس جمهور با شش مجمع استانی نمایندگان مجلس دیدار کرده و هنوز در مورد مجمع استانی که هفته آینده مهمان رییس جمهور خواهند بود تصمیم‌گیری نشده است چرا که طبق قرعه انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این‌که تعدادی زیادی از مجامع نمایندگان استانی درخواست دیدار با رییس جمهور را داشته‌اند گفت: همانطور که گفتم براساس قرعه میهمانان هفته آینده رییس جمهور در این ارتباط تعیین خواهند شد، ولی به احتمال زیاد مجمع نمایندگان استان مازندران میهمان رییس جمهور خواهند بود.

انصاری هم چنین گفت: جلسات مشترک دولت و مجلس نیز به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی هم چنین با قدردانی از حمایت های مقام معظم رهبری،‌نمایندگان،‌رییس و اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: بنده از نحوه برخورد مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توافق هسته‌ای و بحث‌ها خوب و حمایت‌ها که در این زمینه صورت گرفت از نمایندگان و رییس و هیات رییسه مجلس تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حضور امروز وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده مامور شدم تا از نمایندگان و هیات رییسه مجلس از بابت حمایت‌های که انجام دادند قدردانی و تشکر کنم.

وی با اشاره به این‌که موضع هسته‌ای در کشورما یک موضع ملی است، گفت: حمایت های مقام معظم رهبری و مجلس از مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده باعث دلگرمی و قوت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است و من از این حمایت‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین