|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
معاون اول رئیس جمهور در خصوص حقوق‌های ناعادلانه گفت: دولت در برابر حقوق‌های نجومی با جدیت عمل کرد اما با وجود درصد کم این تخلفات، نباید کاری کرد که هیچ مدیری در این کشور جرات کار نداشته باشد.
 معاون اول رئیس جمهور گفت: مسئله حقوق‌های ناعادلانه در همه دولت‌ها بوده است اما افتخار این دولت است که با جدیت با تخلفات صورت گرفته برخورد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اسحاق جهانگیری ظهر شنبه در نشست با مدیران استان بوشهر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در خصوص کنترل تورم و رکورد اقتصادی در کشور برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اهالی فن و کارشناسان می‌دانند که اگر بخواهیم کشور را از رکود و تورم بیرون بیاوریم باید چه شرایط سخت و برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود.

جهانگیری با بیان اینکه برخی می‌گویند دولت چطور عنوان می‌کند تورم مهار شده در حالی که با گرانی اجناس روبرو هستیم، افزود: ما در کشور در زمینه اقتصادی و ارز ثبات بیشتری نسبت به گذشته شاهد بوده‌ایم و امروز قیمت‌ها به جای افزایش ۴۰ درصدی، ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی یکی از تاکیدات رهبری و جزو برنامه‌های دولت است، بیان کرد: بنا به همین برنامه‌ریزی‌ها و تاکیدات، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین راهکارها در راستای ایجاد رونق اقتصادی حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار خارجی است که مسئولان در استان‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

جهانگیری در ادامه با تاکید بر اینکه امسال باید صادرات غیرنفتی افزایش پیدا کند، گفت: استان بوشهر در زمینه افزایش صادرات غیرنفتی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد.

معاون اول رئیس جمهور در خصوص حقوق‌های ناعادلانه گفت: دولت در برابر حقوق‌های نجومی با جدیت عمل کرد اما با وجود درصد کم این تخلفات، نباید کاری کرد که هیچ مدیری در این کشور جرات کار نداشته باشد.

جهانگیری گفت: مسئله حقوق‌های ناعادلانه در همه دولت‌ها بوده است اما افتخار این دولت این است که با تخلفات با جدیت برخورد می کند.

وی در خصوص راه‌آهن بوشهر عنوان کرد: به‌دلیل صادرات گسترده از این استان راه آهن یکی از مهمترین نیازها است اما پروژه به این بزرگی باید تامین مالی شود.  

  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین