|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
طی شکایت و درخواست دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نامه ای خطاب به وزیر نفت ارسال کرد .
طی شکایت و درخواست دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نامه ای خطاب به وزیر نفت ارسال کرد .

 حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی در خواست دانشجویان دانشگاه نفت مبنی بر مشکلات پیش آمده در خصوص استخدام این دانشجویان از سوی وزارت نفت نامه ای را خطاب به بیژن زنگنه وزیر نفت ارسال کرد که متن این نامه به شرح زیر است :

«جناب آقای مهندس بیژن نامدار زنگنه (زیده عزه)

وزیر محترم نفت

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق الهی، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، پس از اعتراضات مکرر و طولانی مدت تعداد قبال توجهی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در صحن دانشگاه و اخیرا مقابل مجلس شورای اسلامی، شکایتی از این عزیزان به نهاد رسیده که قابل تأمل است .

اظهارات این عزیزان به تعهدات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون سراسری بدو پذیرش و بخشنامه های صادره از معاونت‌های آن وزارت مستند است، در آخرین ابلاغیه وزارت نفت نیز ضمن تأیید تعهدات استخدامی آن وزارت خانه در شرکت های تابعه دستور جایابی آنها صادر شده است اما تا کنون و با گذشت نزدیک به 6 ماه از صدور آن ابلاغیه اقدام جدی و قابل توجهی در این خصوص انجام نشده است.

از این رو پیشنهاد می شود جنابعالی تمهیداتی بیندیشید تا ضمن استماع نظرات نمایندگان این دانشجویان و فارغ التحصیلان و بررسی های لازم به تعهدات احتمالی آن وزراتخانه در مورد فارغ التحصیلان عمل شود تا خدای ناکرده قوه مجریه و نظام اسلامی مدیون دانشجویان و فرزندان مؤمن این کشور نباشد و این نقض عهد موجب سلب اعتماد از دستگاه های اجرایی و بخش هایی از نظام و خصوصا دولتمردان در منظر دانشجویان نشود.

پیشاپیش از بذل عنایت جنابعالی در حل مشکلات مردم شریف ایران و جوانان عزیز سپاسگزارم«.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین