|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
وی تاکید کرد: رییس جمهوری همچنین بیان کرد که اگر عهد شکنی های طرف مقابل نبود ما بهتر و با سرعت بیشتری می توانستیم به اهدافمان در برجام برسیم.
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گزارش شب گذشته رییس جمهوری به مردم را بسیار امیدوار کننده و اطمینان بخش دانست و گفت: آقای روحانی برنامه های خوبی را برای آینده کشور ارائه کرد.

محمود صادقی امروز - چهارشنبه -  افزود: رییس جمهوری دستاوردهای دولت را در زمینه های مختلف بویژه آثار و پیامدهای توافق هسته ای و گشایش هایی که با از بین رفتن تحریم ها ایجاد شده تشریح کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری اظهار داشت که برجام اثراتی در از بین بردن تحریم ها، فروش نفت و روابط بانکی ایران به وجود آورده که این اخبار بسیار امیدوار کننده است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم خاطرنشان کرد: گزارش رییس قوه مجریه در موضوع اقتصادی نیز امیدبخش بود رییس جمهوری از ثبات و آرامش در اقتصاد سخن گفت و بیان کرد که تورم های بالای 40 درصد که در دولت قبل وجود داشته به حدود 10 درصد نزول یافته است.

صادقی تصریح کرد: آقای روحانی همچنین برنامه های خوبی را برای آینده ارائه کرد که در سال 95 ما با رشد پنج درصدی در کشور مواجه خواهیم بود و این موضوع در اشتغال زایی تاثیر بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری همچنین بیان کرد که اگر عهد شکنی های طرف مقابل نبود ما بهتر و با سرعت بیشتری می توانستیم به اهدافمان در برجام برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم افزود: برداشت من از سخنان رییس جمهوری این است که وی از آثار برجام رضایت دارد زیرا برجام تهدید را از کشور دور و گشایش هایی را در کشور ایجاد کرد ولی در عین حال بیان کرد که باید مراقب عهدشکنی طرف مقابل باشیم.

صادقی یادآور شد:برای عبور کشور از بحران هایی که در اثر تحریم به وجود آمده تنها نباید قوه مجریه وارد عمل شود بلکه سایر قوا نیز باید ورود یابند و از دولت حمایت کنند ولی متاسفانه بعضی اوقات دیده شده که برخی از دستگاه ها به جای پشتیبانی دولت را زیر سوال می برند.

عضو هیات ریشیسه فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: برای حل مشکلات نیاز به همکاری همه قوا داریم.ش
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین