|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
ما هم مثل سایر هم استانی‌ها منتظر سفر هیت دولت به استان هستیم البته زمان دقیق سفر مشخص نیست اما قطعا در همین مردادماه به استان سفر می‌کنند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در کانال تلگرامی خود خواسته‌های خود از دولت تدبیر و امید را منتشر کرد.

 عدل هاشمی‌پور در کانال تلگرامی خود خواسته‌های خود را این چنین آورده است:

ما هم مثل سایر هم استانی‌ها منتظر سفر هیت دولت به استان هستیم البته زمان دقیق سفر مشخص نیست اما قطعا در همین مردادماه به استان سفر می‌کنند.

مهمترین مطالبه و درخواست نماینده کهگیلویه بزرگ از هیت دولت در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد:

در استان و حوزه انتخابیه ما مطالبات زیادی از هیت محترم دولت داریم اما مهمترین خواسته ما عمل به وعده‌های داده شده در خصوص استان و همچنین اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه انتخابیه است.

در چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده جوانان زیادی جویای کار هستند که عمدتا چه خواهر و برادر از تحصیلکردگان دانشگاهی هستند که امیدواریم دولت در این‌باره فکر عاجل برای این مهم و معضل کند.

توجه واقعی به بنگاه‌های زودبازه با نظارت و بررسی علمی طرح‌ها و اتمام طرح‌ها و راه‌اندازی کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی از راه‌های فوری رفع بیکاری در این مناطق است.

مطالبه مهم دیگر ما و مردم از هیت محترم دولت توجه جدی به چهار معدن فسفات چرام و قیام لنده،بوکسیت سرفاریاب و نیترات دیشموک است.

با سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی این معادن بخش مهمی از بیکاری جوانان این چهار شهرستان حل می‌شود و نقش مهمی در توسعه پایدار و عدم مهاجرت مردم به مرکز استان و سایر استان‌های دیگر دارد.

راه نقش مهمی در توسعه و خروج این چهار شهرستان و استان از بن بست دارد و از دولت انتظار داریم اعتبار لازم را برای اتمام جاده مهم دهدشت ـ پاتاوه به اصفهان تخصیص دهد.

جاده دهدشت سوق به لنده و لنده به خوزستان که از اولویت‌های ویژه است و همچنین جاده دهدشت به قلعه رئیس و دیشموک که نقش مهمی در توسعه همه جانبه این مناطق دارد.

با زمان بندی و تقسیم پروژه و تخصیص اعتبارات لازم گازرسانی را به این مناطق کمتر از زمان بندی اولیه که پیش بینی شده بود به اتمام می‌رسانیم که امیدواریم دولت محترم اعتبارات لازم را تزریق کند تا مردم خوب این دیار به انتظار به حق خود دست یابند.

با اتمام این طرخ از تخریب نعمت خدادادی جنگل و آتش سوزی‌های گسترده جلوگیری می‌شود و همچنین از مهاجرت روستائیان به شهرهای مجاور جلوگیری می‌کند.

با استعدادهای خوبی که در میان جوانان این چهار شهرستان وجود دارد از هیت دولت و مسئولان ورزش کشور انتظار داریم به توسعه زیرساخت‌های ورزشی توجه و از از ورزشکاران این چهارشهرستان در توسعه ورزش قهرمانی جهت حضور در میادین داخلی و خارجی حمایت کنند و یکی از پیگیری‌های مهم بنده توجه به این بخش است.

پتروشیمی دهدشت و سیمان سپو سال‌هاست به علت مشکلاتی نیمه‌تمام رها شده و چشم صدها جوان بیکار به راه‌اندازی این دو پروژه مهم است که امیدواریم با سفر هیات دولت و توجه ویژه دولت‌مردان استارت شروع این پروژه‌ها به زودی عملیاتی و راه‌اندازی شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین