|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
وی افزود: در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی برای برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین شمال شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه  در خصوص پیش بینی مهم‌ترین رویدادهای آب و هوایی کشور طی دو روز آینده گفت: طی امروز و فردا در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، در ساعات بعدازظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. در روز یکشنبه نیز علاوه بر این نواحی، شرایط مشابهی در شمال شرق کشور پیش بینی شده‌است.

وی افزود: در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی استان تهران طی روز آینده گفت: در روز شنبه هوای این استان صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین در ساعات در بعد از ظهر نیز افزایش ابر پیش بینی شده‌است. بیشینه دما در این روز 34 و کمینه آن 23 درجه سانتی گراد است.

وی ادامه داد: برای روز یکشنبه نیز هوای استان تهران کمی ابری،  گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود. دمای هوا در سردترین ساعت این روز به 35 درجه و در گرمترین ساعت به 23 درجه بالای صفر می‌رسد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین