|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی، گفت: دست مردی که برای انتقام گیری از همسرش اقدام به بارگذاری عکس‌های خصوصی از وی در اینستاگرام کرده بود رو شد.
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، گفت: دست مردی که برای انتقام گیری از همسرش اقدام به بارگذاری عکس‌های خصوصی از وی در اینستاگرام کرده بود رو شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی، گفت: دست مردی که برای انتقام گیری از همسرش اقدام به بارگذاری عکس‌های خصوصی از وی در اینستاگرام کرده بود رو شد.

سید غلامرضا حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان‌ جنوبی، اظهار کرد: مردی 35 ساله با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد، به دلیل این که با همسرم اختلاف داشتم او مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و من برای مدتی به زندان افتادم اما متوجه شدم که همسر قانونی من که هنوز حکم طلاقی برایش صادر نشده عکس‌های خصوصی و نامتعارف خود را دراینستاگرام به نمایش گذاشته و خودش را فردی مجرد معرفی کرده است.

وی ادامه داد: طبق شکایت شاکی مهندسان اداره مبارزه با جرائم رایانه فتا بررسی‌ها و تحقیقات سایبری را آغاز کردند که هنگام جمع‌آوری مستندات دریافتند صفحه ایجاد شده در اینستاگرام توسط خود شاکی راه‌اندازی شده و او اقدام به بارگذاری عکس‌های همسر خود کرده است.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی، تصریح کرد: شاکی از این کار قصد اتهام زنی به همسر خود که مراحل جدایی را سپری می‌کرده داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: با ارائه مستندات و ادله دیجیتال دست او رو شد و جز بیان حقیقت چاره‌ای نیافت و اعتراف کرد: زمانی که مرا به دلیل نپرداختن مهریه به زندان انداخت همان موقع کینه او در دلم بیشتر شد و وقتی از زندان مرخصی گرفتم این صفحه را ایجاد کردم تا از این طریق من هم حرفی برای گفتن داشته باشم.

وی یادآور شد: متهم همراه با پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع: یو بی اس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین