|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کمافی السابق از طریق تلفن ۱۲۴ آماده رسیدگی به شکایات در این زمینه است.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای از مردم خواست به هنگام خرید خودروهای وارداتی از داشتن گارانتی و وارانتی آن اطمینان حاصل کنند.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اینکه در اجرای ماده ۴ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، یکی از عمده‌ترین اهداف صدور دستورالعمل ساماندهی واردات خودرو در شهریورماه سال ۹۴، جلوگیری از ورود خودروی فاقد گارانتی به کشور است، بنابراین انتظار آن است خودروهای وارداتی توسط واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی که براساس مکانیزم فوق وارد کشور شده است، دارای ضمانت ارایه خدمات پس از فروش تعهد شده توسط شبکه نماینده رسمی باشد.

در غیر این صورت تلقی این است که خودروی مذکور فاقد اصالت لازم  از حیث مواردی نظیر دارا بودن استاندارد یورو ۲ به جای یورو ۵، کار کرده، تغییرات غیراستاندارد در سیم‌کشی خودرو، عدم تطابق آپشن‌های اعلامی با آپشن‌های واقعی است؛ لذا باتوجه به مراتب مذکور، به تمامی خریداران و مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی که تمایلی به تامین خودرو از طریق شبکه نمایندگان رسمی ندارند، توصیه می‌شود به منظور پیشگیری از بروز شبهات بعدی در اصالت خودرو، در هنگام خرید از واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی حتما" از شرایط خدمات پس از فروش خودرو و همچنین وجود کارت گارانتی خودرو آگاهی و اطمینان حاصل نموده و از خرید خودروهای فاقد کارت گارانتی اکیدا خودداری نمایند.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کمافی السابق از طریق تلفن ۱۲۴ آماده رسیدگی به شکایات در این زمینه است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین