آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ سال نو میلادی در تهران

در آستانه میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی، برخی مناطق تهران شاهد حضور هموطنان مسیحی برای خرید ملزومات جشن سال نو میلادی است.

تصاویر/ مراسم میلاد مسیح (ع)

مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) شامگاه یک شنبه (۳ دی ۱۴۰۲) در کلیسای گریگور مقدس ارامنه و حضرت یوسف کاتولیک کلدانی برگزار شد. هرساله مسیحیان سراسر جهان تولد عیسی مسیح را در این روز جشن می گیرند.

تصاویر/ تشییع پیکر «ملیکا محمدی» در بم

پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه خاتون بم که بامداد یکشنبه در جریان حادثه رانندگی در سن ۲۳ سالگی دار فانی را وداع گفت، ظهر دوشنبه ( ۴ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستانش در زمین چمن ورزشگاه فجر بم تشییع شد. پیکر این بانوی جوان فوتبالیست پس از وداع با هم تیمی ها به شیراز منتقل می‌شود تا برای تدفین و خاکسپاری به کشور آمریکا انتقال یابد. شادروان ملیکا محمدی که در آمریکا زندگی می کرد برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمده بود.

تصاویر/ این قطارها هندی ها را به مقصد می رسانند

شاید برای خیلی ها قطارهای هند یادآور شلوغی و ازدحام جمعیت روی سقف قطارها باشند؛ تصاویری که چندان هم خوشایند نیست. اما راه آهن هند یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین راه های سفر در این سرزمین پهناور و پر جمعیت به شمار می رود. قطارها در حقیقت یکی از نخستین اشکال حمل و نقل بوده و چندین شهر، ناحیه، ایالت و بخش را به یکدیگر متصل می کند. در حال حاضر انواع مختلفی از این قطارهای مسافری در هند وجود دارد. این قطارها شامل قطارهای محلی، اکسپرس، بین شهری و بین ایالتی هستند.

تصاویر/ سانا، توله «شیر سفید آفریقایی»

اولین توله شیر سفید آفریقایی که در آذر ماه سال ۱۴۰۱ در استان البرز بدنیا آمده بود یک ساله شد و زیر نظر متخصص تغذیه و پزشک روانشناس حیوانات و تیم متخصص نگهداری مراقبت میشود در حال حاضر وضعیت جسمانی نرمال و عالی دارد و معاینات بالینی و داخلی در بیمارستان دامپزشکی انجام می‌شود. سانا شیر سفید در آینده‌ای نزدیک به محیط باز خواهد رفت.

تصاویر / حال و هوای یلدایی تهران

شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. «یلدا» بلندترین شب سال است که طی آن انواع میوه از جمله انار و هندوانه تهیه می‌شود و همچنین تنقلات و آجیل سرو می‌شود. خرید شب یلدا توسط مردم در آستانه این شب، حال و هوای شهر تهران را رنگی و پر نشاط کرده است.

تصاویر/ دیدار امیرعبداللهیان با امیر جدید کویت

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه به نمایندگی از آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به منظور ابراز تسلیت و همدردی با دولت و مردم کویت به مناسبت درگذشت امیر فقید شیخ «نواف الاحمد الصباح» عصر یکشنبه ( ۲۶ آذر ۱۴۰۲) به کویت سفر کرد و با شیخ «مشعل الاحمد الصباح» امیر جدید این کشور و اعضای دولت دیدار و گفت و گو کرد.

تصاویر۲/ دربی ۱۰۲ پایتخت

دو تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی و استقلال تهران با سرمربیگری جواد نکونام، پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تصاویر ۱/ دربی ۱۰۲ پایتخت

دو تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی و استقلال تهران با سرمربیگری جواد نکونام، پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ درچارچوب بازی معوقه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تصاویر/ حاشیه دربی ۱‍۰۲ پایتخت

دو تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی و استقلال تهران با سرمربیگری جواد نکونام، پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید

تصاویر/ تشییع پیکر محمود مشحون

مراسم تشییع پیکر مرحوم محمود مشحون، رئیس سابق و موفق فدراسیون بسکتبال چهارشنبه، ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور خانواده ورزش در سال بسکتبال آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم،حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، محمود خسروی‌وفا، مصطفی هاشمی‌طبا، علی کفاشیان، مناف هاشمی، مهدی علی‌نژاد، احسان حدادی، حامد حدادی، اهالی بسکتبال و بسیاری دیگر از روسای فدراسیون‌های ورزشی و مسئولان مختلف ورزش کشور حضور داشتند.
3 صفحه