|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ ماه سوم جنایت و کشتار در غزه

بمباران سه ماهه رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از مناطق ساحلی غزه را ویران کرده و تا امروز بیش از 23000 نفر از زنان، کودکان و مردم را به شهادت رسانده است.واین جنایات همچنان ادامه دارد.

تصاویر/ عشایر، میزبان جشنواره‌ای با طعمِ کتاب

با هدف آشنایی دانش‌آموزان عشایری با فرهنگ کتاب و کتابخوانی، جشنواره طعم کتاب با عشایر در حال برگزاری است. جشنواره طعم کتاب با عشایر هر هفته یکبار در یکی از شهرستان‌های شمال خوزستان که میزبان عشایر هستند، برگزار می‌شود. عشایر منطقه «کوت سرخه» شهرستان لالی این هفته میزبان برگزاری این جشنواره بود و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با همکاری هلال احمر، بهداشت، دامپزشکی و ورزش همگانی در کنار خدمات کتابخانه‌ای، اهدای کتاب، قفسات کتابخانه‌ای، خدمات بهداشتی و سلامت، آموزش مقابله با مخاطرات طبیعی، سلامت دام، ورزش و بازی‌های بومی و محلی را به ساکنان این روستا ارائه کردند.

تصاویر/ هفتمین روز شهادت شهدای انفجار تروریستی کرمان

مراسم هفتمین روز شهادت، شهدای تروریستی انفجار ۱۳ دی‌ماه کرمان عصر چهارشنبه با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان برگزار شد.

تصاویر/ زندگی روزمره «مردم یمن»

یمن، کشوری در جنوب غربی آسیا و در جنوب شبه جزیره عربستان واقع و پایتخت آن شهر صنعا است. این کشور از قدیم ناحیه‌ای آباد و خرم و با نعمت بسیار و دارای جنگل‌ها در نقاط کوهستانی و در نقاط دیگر نخلستان‌ها و باغ‌ها میوه گوناگون می‌باشد. داستان سد تاریخی‌اش که بنام سد مأرب مشهور است در کتب تاریخ ذکر شده‌است. در آن دوران کشور یمن «عربستان خوشبخت» نامیده می‌شده‌است. این کشور دارای دو ساحل مهم است، ساحلی غربی در کرانه دریای سرخ و ساحلی جنوبی در کرانه دریای عرب، همچنین دارای بیش از ۲۰۰ جزیره است که مهم‌ترین آن‌ها جزایر سقطره در دریای عرب است.

تصاویر/ سالگرد درگذشت «جهان پهلوان تختی»

پنجاه و ششمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و دوست‌داران او امروز یکشنبه ۱۴۰۲ در ابن بابویه شهرری برگزار شد.

تصاویر/ زلزله قوی در ژاپن

خسارات زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۶ در مرکز ژاپن اکنون در حال آشکار شدن است. تا کنون دستکم ۴۸ نفر در زلزله روز دوشنبه ژاپن کشته شدند. در این زلزله صد‌ها خانه تخریب شده یا آتش گرفته‌اند. پیشتر با اعلام هشدار سونامی صد‌ها نفر به مناطق مرتفع فرار کرده بودند و شب را در پناهگاه و مراکز موقتی که دولت در نظر گرفته گذراندند. در حال حاضر خطر وقوع سونامی از سطح هشدار به سطح توصیه برای حفظ امنیت فروکاسته شده است.

تصاویر/ حادثه تروریستی کرمان

بعد از ظهر امروز دو انفجار تروریستی در اطراف گلزار شهدای کرمان باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد؛ بر اساس آخرین آمار در این حادثه تروریستی ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ نفر نیز مجروح شدند؛ اجساد شهدا و برخی مجروحان این اقدام تروریستی به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.

تصاویر/ مازوت سوزی نیروگاه اراک

با آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز طبیعی، مازوت سوزی نیروگاه شازند آغاز شد، نیروگاه شازند شبانه‌روز ۴ میلیون لیتر مازوت می‌سوزاند که سهم قابل توجهی در آلودگی هوای اراک دارد.

تصاویر/ بازسازی صحنه جرم عاملان حمله به مراکز درمانی

در پی درگیری مسلحانه دو گروه اراذل و اوباش و حمله به دو مرکز درمانی در مناطق جنوبی تهران( خانی آباد و یاخچی آباد) شب گذشته تمامی عاملان این درگیری مسلحانه دستگیر و بازسازی صحنه‌های وقوع جرم؛ پیش از ظهر چهارشنبه ( ۶ دی ۱۴۰۲) در محل‌ درگیری انجام شد.
2 صفحه