|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ حضور رهبر انقلاب در مرقد امام (ره) و گلزار شهیدان

در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

تصاویر/ «توله شیر سفید» در کرج

حدود یک ماه و نیم گذشته، شیرهای سفیدی که سه سال پیش از آفریقای جنوبی وارد شده بودند، زایمان کرده و توله ماده‌ای به دنیا آوردند. اسم این توله ماده «سانا» است و با توجه به اینکه اولین توله شیر مادر بوده، پذیرش نشده و بناچار نگهداری آن به عهده مسئولان پارک محیط بان کرج افتاده است. در برخی موارد ممکن است شیرهای ماده توله‌های اولین زایمان خود را قبول نکنند و این مساله‌ای غیرعادی نیست. این توله شیر سفید آفریقایی ۴۹ روزه هم اکنون در پارک محیط بان کرج در شرایط ایزوله نگهداری می‌شود .

تصاویر/ «خوی» ۴۸ ساعت پس از زلزله

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه روز شنبه ۸/‏۱۱/‏۱۴۰۱‬ شهرستان خوی را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. خوی یکی از شهرهای مهم و تاریخی استان آذربایجان غربی است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد. این شهر در ۱۴۰ کیلومتری شمال ارومیه قرار گرفته است.

تصاویر/ دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با رهبری

جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها صبح امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند. در ابتدای این دیدار تعدادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

تصاویر/ فاجعه در انتظار بازار قیصریه

از سوی دیگر جدارۀ پشتی سرای چیت‌سازها و در مکانی که این اتفاق رخ داده، تیمچه‌ای با نام «دال‌خدجه» وجود دارد که سال‌هاست با آسیب‌های جدی مواجه شده است و به دلیل بی‌توجهی صاحبِ تیمچه، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی، آن در حال تخریب است؛ که در صورت بی‌توجهی‌های ادامه‌دار به این محوطۀ تاریخی و جهانی، احتمال وارد شدن میدان نقش جهان اصفهان به فهرست میراث در خطر یونسکو وجود دارد.

تصاویر/ مه‌گرفتگی سنگین در اهواز

از ساعات ابتدایی صبح امروز، ۳ بهمن‌ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز باعث کاهش دید به کمتر از ۵۰ متر شده و تردد را برای شهروندان این کلانشهر دشوار کرده است. این پدیده همچنین برای سومین روز متوالی منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۹ پرواز فرودگاه بین‌المللی این شهر شد.

تصاویر/ جشنواره آدم‌برفی در اراک

صبح امروز جشنواره خانوادگی زمستانه آدم برفی در منطقه گردشگری گردو اراک در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت کار گروهی شهروندان برگزار شد.

تصاویر/ دیدار مداحان و شاعران با رهبر انقلاب

همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تصاویر/ برف در نصف جهان

با شروع فصل زمستان و کاهش دما از صبح دیروز بارش شدید برف در شهر اصفهان آغاز شده و جلوه زیبایی به این شهر بخشید.

تصاویر/ بارش نخستین برف زمستانی در قم

امروز سه شنبه ۲۰ دی‌ماه، مردم قم شاهد بارش نخستین برف زمستانی در شهر بودند. متاسفانه در سال جاری میزان بارش باران و برف به طور چشمگیری در این استان کاهش داشته است.

تصاویر/ بازار ماهی فروشان شمال کشور

بازار ماهی‌فروشان شمال کشور از جاهای دیدنی و بخش سنتی بافت شهرهاست و در دل تمام این بازارها، زندگی جریان دارد.ماهی یکی از اجزای سالم یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از مواد مغذی است. ماهی منبعی از پروتئین حیوانی بدون چربی را برای بدن فراهم می‌کند که از یک طرف در ترمیم بافت‌ها نقش داشته و از طرف دیگر به دلیل اسیدهای چرب امگا ۳ و چربی‌های سالم موجود در آن در تنظیم کلسترول خون و عملکرد درست مغز مؤثر است. همچنین ماهی حاوی میزان بالایی از ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامتی می‌باشد.

تصاویر/ تفریحات زمستانه در پیست اسکی شهدای سربند

همه ساله با بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات استان مرکزی، تیوب سواری، سرسره بازی رونق می گیرد.شهرستان شازند و بخش سربند اگرچه به نسبت سال‌های گذشته از بارش‌های کمتری در ماه‌های اخیر به خصوص با شروع فصل زمستان برخوردار بوده اما سرمای شدید هوا و پایدار ماندن برف در نقاط کوهستانی شرایط خوبی را برای پرداختن به بازی تیوب سواری فراهم کرده است.

۱۰ عکس دیده نشده از غلامرضا تختی

این تصاویر که برای اولین بار منتشر شده است شامل تمرین مرحوم تختی با عباس زندی، وزن کشی مسابقات جهانی ۱۹۵۷ استانبول، بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو و استقبال مردم پس از کسب مدال طلای بازیهای المپیک ۱۹۵۶ ملبورن است.

تصاویر/ جشن سال نو ۲۰۲۳ در کره شمالی

ساکنان پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، روز یکشنبه به استقبال سال نوی میلادی رفتند. آنان طبق معمول همه سال بر پای مجسمه‌های دو رهبر پیشین این کشور دسته‌های گل نهادند. کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره شمالی هم در جشن سال نو در مراسم جشن تولید راکت‌های جدید حاضر شد و به کارکنانی که در تولید این تسلیحات مشارکت داشتند تبریک گفت. برخی از شهروندان هم با اشک‌های شوق در دیده با تحسین و تمجید رهبر خود را نظاره کردند.
1 صفحه