|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ تجمع طلاب قم در پی اعتراضات اخیر

تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه پیش از ظهر شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.در این تجمع آیت الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، آیت محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی و همچنین طلاب رزمی تبلیغی تیپ ۸۳ امام صادق (ع) حضور داشتند.

تصاویر/ تمرین ارکستر ملی ایران

نوازندگان ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی خود را برای اجرا در هفته دفاع مقدس آماده می کنند. رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» از ۶ تا ۱۰ مهر ماه با همکاری مشترک بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

تصاویر/ باز آمد بوی ماه مدرسه

هرسال با شروع مدارس و دانشگاه‌ها بازار و خیابان‌ها حس و حال و شور و هیجان زیادی دارد. بوی مهر با خنده‌های بچه‌ها و ذوق کیف و دفتر نو، حس خوبی را در شهر ایجاد می‌کند.همهمه دانش آموزان در مغازه‌ها و انتخاب دفتر و پاک کن‌های رنگی، خرید کوله پشتی و ظرف چاشت غذا و کودکانی که قد و نیم قد از بازارهای لوازم تحریر بیرون می‌آیند، برای ما بزرگترها نوستالژیک بهترین لحظات زندگی‌مان است.

تصاویر/ بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه

پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا در روز گذشته، روند بازگشت زائران از مرز شلمچه به کشور آغاز شده است. به گفته استاندار خوزستان، بالاترین میزان زائران عازم عتبات عالیات از ۲ مرز چذابه و شلمچه بوده است و حدود یک میلیون و ۵۷۷ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات عالیات مشرف شدند.

تصاویر/ عزاداری اربعین ۱۴۰۱- کربلای معلی

کربلای معلی در اربعین ۱۴۰۱ مملو از عاشقان و علاقمندانی است که برای ابراز ارادت و سوگواری چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان خود را به بین الحرمین رسانده اند.

تصاویر/ وداع زائران اربعین حسینی با کربلا

زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از مناطق ایران و عراق و سایر نقاط جهان به کربلا رفته بودند مراسم قرائت دعای اربعین و وداع را برگزار کردند. زائران کربلای معلی در شب وداع با اربعین، با چشمانی اشکبار دعا کردند.

تصاویر/ کربلا یک روز مانده به اربعین

در حالی که یک روز تا اربعین حسینی باقی مانده، کربلا مملو از جمعیت است و هر لحظه بر تعداد زائران افزوده می‌شود؛ تا جایی که در حرم‌های مطهر هر لحظه زائران بسیاری مشغول زیارت و عزاداری هستند.

تصاویر/ بازگشت زائران اربعین از مرز مهران

بازگشت زائران اربعین از مرز مهران به داخل کشور ادامه دارد.مرز مهران این روزها شاهد حضور گسترده و عظیم زائران اربعین حسینی از سراسر کشور است.تاکنون بیش از ۲ میلیون تردد در این مرز ثبت شده است. هم اکنون نیز موج بازگشت زائران از مرز مهران آغاز شده است.

تصاویر/ بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بعد از سه سال و نیم، بامداد چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ به ایران برگشت. او به تازگی جانشین دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران شده است. تعدادی از هواداران و علاقه‌مندان به کی روش نیز با حضور در مقابل فرودگاه به استقبال سرمربی تیم ملی ایران آمدند.

تصاویر/ مراسم تشییع ملکه انگلیس در ادینبورگ

تابوت ملکه الیزابت دوم از کاخ هالی‌رود در ادینبورگ به سوی کلیسای جامع سنت جایلز در این شهر تشییع شد. در کلیسای جامع، مراسم سپاسگزاری از ملکه الیزابت و نیایش با حضور لیز تراس نخست‌وزیر انگلیس و نیکلا استورجن وزیر اول اسکاتلند برگزار شد.
1 صفحه