آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ مصدومین آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰

طبق روال هر سال، چهارشنبه سوری مصدومانی داشت، که طبق اعلام مراکز رسمی تعداد مصدومان ۵۳۹ و جانباختن ۱۱ تن در سطح کشور در حوادث چهارشنبه گزارش شده است. بر اساس آمار تاکنون ۵٠ نفر دچار قطع عضو، ١۶۶ نفر دچار آسیب به چشم، ٢۵٣ نفر دچار سوختگی شدند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد بیشترین افراد آسیب دیده در استان تهران با ٩٣ مصدوم، آذربایجان شرقی با ٨١ و قزوین با ٣٩ مصدوم هستند.

تصاویر/ حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری در حرم امام خمینی (ره)

مراسم تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های امام خمینی (ره) صبح پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

تصاویر/ اعتراض به جنگ؛آنجلینا جولی در میان خانواده‌های یمنی

آنجلینا جولی، فیلمساز و بازیگر مشهور هالیوودی برای کمک به مردم جنگ زده یمن به نشانه اعتراض به جنگ و نشان دادن برابری مردم سفر کرد. جولی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود خواستار کمک‌رسانی انسان دوستانه به مردم یمن و اوکراین شد.

تصاویر/ دیدار گروسی با محمد اسلامی

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفتگو با رئیس سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد، صبح امروز شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

تصاویر/ پرتاب کوکتل مولوتف توسط شهروندان اوکراینی

رئیس جمهور اوکراین در روزهای اخیر بارها از مردم عادی خواست برای مقابله با نیروهای روسی از کوکتل مولوتف استفاده کنند. از سوی دیگر در تصاویری که منتشر شده ساکنان اودسا اوکراین با ساختن کوکتل مولوتف برای مقابله با ارتش روسیه آماده می‌شوند.

تصاویر/ خسارات و آوارگی جنگ - اوکراین

در نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه هفته گذشته، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه "عملیات نظامی ویژه" علیه اوکراین را رسماً اعلام کرد. از زمان اقدام نظامی روسیه در اوکراین، دست کم یکصد هزار شهروند اوکراینی از مرز لهستان عبور کرده و وارد این کشور شدند.

تصاویر/ افتتاح موزه آینده در دبی

موزه آینده (The Museum of the Future) در دبی قرار دارد افتتاح شد. این موزه قرار است به چالش‌ها و فناوری‌هایی که دنیای آینده را شکل می‌دهد، می‌پردازد.

تصاویر/ تشییع پیکر خلبان شهید صادق فلاحی در شیراز

مراسم استقبال و تشییع پیکر سرهنگ شهید «صادق فلاحی» خلبان مرودشتی پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز که در سقوط جنگنده اف ۵ در تبریز به شهادت رسید،صبح امروز چهارشنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان استانی و پرسنل پایگاه هوایی در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد.

تصاویر/تشییع شهدای حادثه سقوط هواپیمای ارتش در تبریز

مراسم تشییع پیکر خلبانان شهید پایگاه دوم شکاری تبریز و شهروندی که در این سانحه به شهادت رسیده بود، روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار شد. در این حادثه که روز دوشنبه به دلیل نقص فنی جنگنده روی داد، دو خلبان هواپیما و یک شهروند که در حال عبور از محل با خودروی خود بود، جان خود را از دست دادند. خلبانان جان باخته در این حادثه سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه‌زاد بودند.
4 صفحه