|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ مراسم یادبود حمید لبخنده

مراسم یادبود حمید لبخنده کارگردان باسابقه تئاتر، تلویزیون و سینما شامگاه جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور هنرمندان در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار شد.

تصاویر/ بازسازی صحنه جرم تیراندازی جنوب تهران

در پی وقوع تیراندازی چند وقت قبل تعدادی از اراذل و اوباش جنوب تهران که موجبات ناامنی و نارضایتی اهالی و ساکنان مناطق جنوبی پایتخت شده بود، ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تمام عاملان این درگیری و تیراندازی را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند. در همین راستا و با هماهنگی دستگاه قضایی، متهمان در محل وقوع جرم حضور یافتند و در مقابل دید همگان ضمن بازسازی صحنه جرم، اطلاعات مورد نظر در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

تصاویر/ عبور غیرقانونی از کانال مانش

قاچاقچیان انسان برای عبور از باریک‌ترین قسمت کانال مانش که ۳۳ کیلومتر طول دارد، مهاجران غیرقانونی را سوار بر قایق‌های کوچک بادی و لاستیکی به آب‌های سرد و مواج میان فرانسه و بریتانیا می‌سپارند؛ جایی که محل عبور مستمر کشتی‌های باری غول پیکر است. به گفته وزارت کشور بریتانیا، تا ۱۷ نوامبر جاری، ۲۳ هزار پناه جو با موفقیت از این معبر پرخطر عبور کرده و ۱۹ هزار نفر دیگر نیز از سوی پلیس فرانسه رهگیری و متوقف شده‌اند.

تصاویر/ سیل و رانش زمین در برزیل

سیل و رانش زمین حداقل سبب مرگ ۱۰ نفر در شهر مینائوس گریس در جنوب شرق برزیل شد. بیش از دو ماه است که این منطقه شاهد بارش باران‌های سیل آسا است.

تصاویر/ فستیوال ماکار سانکرانتی در هند زیر سایه کرونا

ماکار سانکرانتی، یکی از بهترین روزهای سال برای هندوهاست. مردم هند روز چهاردهم ژانویه را جشن می‌گیرند و به منظور آمرزیده شدن در نزد خداوند، دعا می‌کنند. جشن این روز در واقع به منظور پایان زمستان و فرا رسیدن بهار برگزار می‌شود و بیشتر جنبه شکرگذاری دارد.

تصاویر/ بی‌خانمانی "علی" انگشترساز حرفه ای

«علی» مردی ۵۴ ساله است که از یک انگشترتراش حرفه‌ای در مشهد به بی‌خانمانی در مازندران تبدیل شده است. او بعد از رکود بازار کارش پس از شیوع کرونا، به پیشنهاد یک دوست، تمام زندگی خود را برای آغاز یک شغل تازه می‌فروشد تا به عنوان سرمایه اولیه در اختیار او قرار دهد و شراکت کاری‌شان را آغاز کنند. علی همراه همسر و سه فرزند خود، به قصد زندگی و درآمد بیشتر عازم فریدونکنار مازندران می‌شود، اما شریکش با وعده تهیه خودرو و انتقال آنها به یک خانه جدید، فرار می‌کند و دیگر اثری از او پیدا نمی‌شود. در این مدت، زندگی تا جایی برای علی سخت می‌شود که برای تامین معاش خانواده‌اش مجبور می‌شود زباله جمع کند. پیگیری‌های او برای پیدا کردن شریک کلاهبردارش تا امروز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است و در طول سه ماه گذشته آلونکی که در آن زندگی می‌کند سه‌بار توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شده است. تنها خواسته او، یک خانه و تامین ابزار شغل سابق خود - انگشترسازی و نگین‌تراشی- است تا شاید بتواند به روال عادی زندگی برگردد.

تصاویر/ مراسم ختم حمید لبخنده

مراسم یادبود حمید لبخنده کارگردان باسابقه تئاتر، تلویزیون و سینما، سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. حمید لبخنده با کارگردانی سریال «در پناه تو» در دهه ۷۰ شمسی به شهرت رسید، شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سن ۷۰ سالگی درگذشت.

تصاویر/ آتش سوزی مرگبار ساختمان نیویورک

روز یکشنبه آتش سوزی ناشی از یک بخاری ناکارآمد فضای دود را در یک ساختمان در محله برونکس شهر نیویورک پخش کرد که در پی این حادثه هفده نفر از جمله هشت کودک جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر مجروح شدند.

تصاویر/ مراسم تشییع و خاکسپاری حمید لبخنده

مراسم تشییع پیکر حمید لبخنده(عبدالحمید بدیعی فر)، هنرمند با سابقه تئاتر و تلویزیون، دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در بهشت زهرا برگزار شد.لبخنده خالق سریال های در پناه تو و در قلب من بود که روز ۱۸ دی ماه بر اثر عوارض ناشی از جراحی درگذشت.وی متولد سال ۱۳۳۰ در اهواز است. او کارگردانی آثار مختلفی را در تلویزیون بر عهده داشت اما بیشتر او را برای کارگردانی سریال «در پناه تو» و همچنین مجموعه «در قلب من» می شناسند.

تصاویر/ اعزام نیروی نظامی روسیه به قزاقستان

در پی ناآرامی‌ها در قزاقستان، دبیرخانه سازمان پیمان جمعی آسیای میانه به رهبری روسیه تصمیم گرفت نیروهای نظامی شامل واحدهایی از روسیه، را تحت عنوان «نیروی حافظ صلح» برای کمک و تثبیت اوضاع به قزاقستان اعزام کند.

تصاویر/ پنجمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

پنجمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، پنجشنبه، ۱۶ دی ماه با حضور فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری، سیدحسن خمینی، محمدباقر نوبخت، پیروز حناچی، مصطفی کواکبیان و محمد سروش محلاتی و جمعی دیگر از چهره‌های سیاسی در مرقد امام راحل برگزار شد.
1 صفحه