|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۱
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ مرگ یک جوان به علت ریزش کوه ناشی از باران شدید

بارندگی های شدید باعث ریزش کوه و سقوط قطعه سنگ بزرگ در ارتفاعات پا قلعه لارستان شد.این حادثه در نزدیکی منزل مسکونی رخ داد و منجر به مرگ یک جوان لاری شد .با تجسس تیم نجات آتش نشانی و عوامل امدادی از جمله هلال احمر ، بسیج و نیروهای مردمی پس از ساعت ها ، جسد متوفی پیدا شد.

تصاویر/ آتش سوزی در پارلمان آفریقای جنوبی

سخنگوی آتش نشانی درباره این حادثه اعلام کرد که سقف ساختمان مجلس ملی دوباره آتش گرفته است و ستون‌هایی از دود از پشت بام ساختمان مجلس بلند شده است. این در حالی است که ساختمان مجلس روز یکشنبه نیز آتش گرفته و مهار شده بود.

تصاویر/ مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بعدازظهر دوشنبه (13 دی) در مصلی بزرگ تهران آغاز شده است. در این مراسم جمع کثیری از مردم حضور دارند و با سخنرانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

تصاویر/ اهواز غرق در آب

در پی بارش شدید باران، معابر و خیابان‌های شهر اهواز دچار آبگرفتگی وسیع شد. به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، پیش‌بینی می‌شود در اهواز ۱۵ تا ۳۰ میلیمتر بارندگی رخ دهد. امشب احتمال بارش‌های رگباری به صورت متناوب و آبگرفتگی معابر در اهواز وجود دارد.

تصاویر/ مراسم ختم فرزند بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رئیسی

مراسم یادبود فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در در مسجد دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، رحیمی وزیر دادگستری، محرابیان وزیر نیرو و ... از چهره های دولتی حاضر در این مراسم بودند. روز پنجشنبه دختر سخنگوی دولت بر اثر بیماری درگذشت.

تصاویر/ جشن آغاز سال ۲۰۲۲ در کشورهای گوناگون

درحالی که در جزایر اقیانوس آرام، نیوزلند و سیدنی جشن سال نو میلادی برگزار شد، در بسیاری از کشورهای دنیا با توجه به گسترش سویه‌های جدید ویروس کرونا جشن ویژه و یا آتش‌بازی به طور محدود برگزار می‌شود.

تصاویر/ حمله هوایی اسرائیل به لازقیه

اسرائیل انبار کانتینرهای بندر لاذقیه در سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد. به گزارش رسانه دولتی سوریه، به برخی ساختمان‌های اطراف و یک بیمارستان نیز خسارت وارد شده است.

تصاویر/ وزیر کار با عصا در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سه‌شنبه، ۷ دی به بررسی سوال سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

تصاویر/ انفجار و آتش‌سوزی در بازار گل شهید محلاتی

بعدازظهر پنجشنبه (۲ دی) بازار گل محله محلاتی تهران درگیر انفجار و آتش‌سوزی مرگباری شد. تاکنون جانباختن قطعی دو نفر و مصدوم شدن هشت نفر در پی وقوع این حادثه اعلام شده اما ممکن است این تعداد افزایش یابد. عملیات اطفاء حریق انجام شده اما آواربرداری و جست‌وجو برای یافتن مفقودانِ احتمالی همچنان ادامه دارد. میزان تخریب مغازه‌های این بازار بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بوده ولی برآورد دقیق‌تر خسارت، عدد نهایی تلفات و علت حادثه هنوز مشخص نشده است؛ با این حال برخی مغازه‌داران می‌گویند انفجار کپسول‌های هلیوم، دلیل وقوع این سانحه مرگبار بوده است.

تصاویر/ برخورد دو دستگاه قطار مترو کرج - تهران

صبح چهارشنبه (یکم دی) قطار تندرو مسیر کرج - گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) با قطار دیگری در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و چندین مصدوم برجای گذاشت که دست‌کم ۱۱ نفر از آنها روانه بیمارستان شدند و حال یک نفر وخیم اعلام شده است. علت حادثه هنوز اعلام نشده و این موضوع از سوی کارشناسان در دست بررسی است تا دلایل دقیق آن مشخص شود. هم‌اکنون مسیر متروی تهران - کرج بسته است و گفته شده احتمالا تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

تصاویر/ مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن

مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس صبح امروز یکم دی ماه ۱۴۰۰ با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در تهران و حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

تصاویر/ ریزش مرگبار ساختمان ۵ طبقه در تبریز

در ساعت ۱۷:۵۱ آخرین روز پائیز۱۴۰۰ در پی وقوع صدای مهیب انفجار در کوی بهشتی نیروهای امدادی عازم محل حادثه شدند، عملیات امداد و نجات از ساعت ۱۷:۵۱ سه شنبه تا ساعت پنج صبح چهارشنبه ادامه یافت و در نهایت فوت پنج نفر تائید و ۱۵ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند. این حادثه به ساختمان های مجاور نیز آسیب جدی زد. قسمت پایین این ساختمان صافکاری بود که انفجار گاز در این محل انجام شد اما دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

تصاویر/ یلدای ۱۴۰۰

آیین شب یلدا امسال هم در آستانه فصل زمستان فضای خیابان‌های تهران را تغییر داد و بازارها را کمی نسبت به روزهای عادی سال شلوغ‌تر کرد. با این حال با وجود افزایش شدید قیمت میوه و آجیل که همیشه پای ثابت میهمانی‌های شب یلدا بوده‌اند، شب یلدای امسال برای بسیاری از خانواده‌ها سخت‌تر می‌گذرد.

تصاویر/ اقامه نماز باران در یزد

نماز باران امروز همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با هدف استغاثه و طلب باران در دارالعباده یزد به امامت حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی اقامه شد.مردم بخش مرکزی یزد حضور گسترده و باشکوهی در نماز باران داشتند.

تصاویر/ الحاق ناوشکن الوند و چهار فروند زیردریایی به نیروی دریایی ارتش

مراسم الحاق ناوشکن الوند و چهار فروند زیردریایی مرطوب الساحبات ۱۵ به ناوگان سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش صبح یکشنبه باحضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد.همچنین مراسم الحاق دو بالگرد SH۳D و دو فروند هواپیمای فرند شیپ و هواناو با حضور رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی در هوا دریا نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.
2 صفحه