|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ مسابقه قهرمانی همبرگر خوری

مولی شویلر اهل کالیفرنیا در مسابقات قهرمانی سالانه همبرگرخوری که به میزبانی فست فوت زنجیره‌ای Z-Burger برگزار شد موفق شد ۳۴ همبرگر بخورد. رکورد قبلی او ۳۵ همبرگر بود.

تصاویر/ جشن تاریخی تیرگان در یزد

در برگزاری جشن تیرگان، آیین‌های خاصی اجرا می‌شود که از جمله آن می‌توان به آب‌پاشی، فال کوزه و دستبند تیر و باد اشاره کرد. آب در جشن تیرگان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل، این جشن معمولا در کنار رودخانه و چشمه برپا می‌شود.

تصاویر/ افزایش خروجی آب سد زاینده رود

خروجی سد زاینده رود از عصر روز جمعه، یازدهم تیرماه برای آبیاری باغات غرب اصفهان افزایش یافت. افزایش خروجی آب سد زاینده رود بر اساس مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی صورت گرفته است تا با ورود این مقدار آب، از خشک شدن درختان باغات غرب استان جلوگیری شود. آب رها شده از این سد تا محدوده کانال نکوآباد در شهرستان مبارکه جریان دارد ودر آنجا متوقف میشود و زاینده‌ رود در شهر اصفهان جریان پیدا نمی‌کند‎.

تصاویر/ مراسم یادبود مهشاد کریمی خبرنگار فقید ایسنا

مراسم یادبود «مهشاد کریمی» ـ خبرنگار فقید محیط زیست ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا و با همکاری جهاددانشگاهی، ۸ تیر برگزار شد. در این مراسم همکاران مهشاد کریمی در خبرگزاری ایسنا، جمعی از مدیران دولتی و شهری، فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و محیط زیست حضور داشتند. عصر چهارشنبه ـ دوم تیرماه ـ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده دو کشته و ۲۱ زخمی برجای گذاشت. متاسفانه مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا در این حادثه جان باختند.

تصاویر/ حضور مسئولین در منزل خانواده‌ خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا

علی ربیعی، سخنگوی دولت، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران علی متقیان، مدیر عامل ایسنا، عصر دوشنبه ۷ تیرماه، با حضور در منزل خانواده‌های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های داغدار آن دو مرحومه اظهار نمودند.

تصاویر/ مراسم یادبود "ریحانه یاسینی" خبرنگار فقید ایرنا

مراسم یادبود ریحانه یاسینی خبرنگار فقید ایرنا روز دوشنبه ۷ تیربا حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ربیعی، سخنگوی دولت ، عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران و دیگر اصحاب رسانه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار شد.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا

مراسم تشییع پیکر مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا، ۹ صبح جمعه ۴ تیر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد. عصر دوم تیرماه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده با دو کشته و ۲۱ زخمی خبر تلخی بود که موجی از اندوه را بین اصحاب رسانه ایجاد کرد؛ این آخرین سفر "مهشاد کریمی" خبرنگار ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار ایرنا بود.

تصاویر/ دریافت دُز اول واکسن کوو برکت توسط رهبری

مقام معظم رهبری صبح امروز (جمعه) دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند. این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد.

تصاویر/ ورود قربانیان و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به فرودگاه مهرآباد

پیکر مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط‌زیست ایسنا، ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، ظهر پنجشنبه سوم تیرماه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند. مراسم تشییع پیکر دو خبرنگار جان‌باخته در این سانحه، فردا (جمعه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

تصاویر/ حادثه واژگونی‌ اتوبوس‌ خبرنگاران در ارومیه‎‎

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان بعد از ظهر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد. در این حادثه که بر اثر واژگونی اتوبوس در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد، ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا جان باختند.

تصاویر/ ۶۷۴ کودک اماراتی واکسن را تزریق کردند

امارات متحده عربی به عنوان اولین کشور در خاورمیانه کار واکسینه کردن کودکان در برابر ویروس کرونا را آغاز کرد.واکسینه کودکان تحت نظارت وزارت بهداشت و پیشگیری امارات صورت می‌گیرد و در آن کودکان ۳ تا ۱۷ سال واکسینه می‌شوند.تاکنون ۶۷۴ کودک اماراتی واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این کار با رضایت کامل والدین آن‌ها انجام می‌شود. قرار است در مرحله اول ۹۰۰ کودک اماراتی واکسن کرونا بزنند. تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار اماراتی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۷۶۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

تصاویر/ انتخابات ۱۴۰۰ در تهران

مردم تهران همگام با دیگر هموطنانشان، از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد به پای صندوق‌های رای رفتند و در سیزدهمین دورهٔ انتخاب ریاست جمهوری، انتخاب ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخاب میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

تصاویر/ انتخابات ۱۴۰۰ «شخصیت‌های کشوری»

با آغاز فرآیند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شخصیت‌های کشوری با حضور در شعب اخذ رای انتخابات ۱۴۰۰، رأی خود را به صندوق انداختند.

تصاویر/ حضور رهبر انقلاب پای صندوق رای

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،صبح ۲۸ خرداد با حضور در حسینیه امام‌خمینی(ره) در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری شرکت کردند.

تصاویر/ نشست سران گروه هفت در لندن

چهل‌وهفتمین نشست سران هفت کشور صنعتی جهان به عنوان اعضای اصلی و شمار دیگری از رهبران کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در دهکده ساحلی "کورن‌وال" انگلیس برگزار شد.

تصاویر/ مسابقه دوچرخه سواری بانوان

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مسابقه دوچرخه سواری بانوان رده سنی سه تا ۶۰ سال پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

تصاویر/ اردوگاه ایزدی‌ها نابود شد

آتش سوزی در اردوگاه آوارگان ایزدی در جنوب استان دهوک عراق، ۳۵ زخمی برجای گذاشت. آتش در اردوگاه شاریا به ۴۰۰ چادر رسید و موجب بروز انفجار‌های متعددی شد که دلیل این انفجار‌ها وجود موادی با قدرت اشتعال بالا اعلام شده است.
4 صفحه