آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویری از خسرو آواز ایران،"استاد شجریان"

استاد محمد رضا شجریان پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز (پنجشنبه) در بیمارستان جم تهران درگذشت. خسروی آواز ایران در ۱۴ مهر با شرایط عمومی قلبی و ریوی و تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود.استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.

تصاویر/ هواداران استاد شجریان در مقابل بیمارستان جم

محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی پس از تحمل یک دوره بیماری امروز پنجشنبه ۱۷ مهرماه در سن ۸۰ سالگی درگذشت.پیکر زنده‌یاد شجریان طبق برنامه‌ریزی برای تدفین و خاکسپاری به زادگاهش مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

تصاویر/ عزاداری و قرائت زیارت اربعین با حضور رهبر انقلاب

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. در این مراسم که به علت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا بدون حضور جمعیت برگزار شد، آقای مطیعی به قرائت زیارت اربعین و ذکر مصیبت پرداخت.

تصاویر/ شروری که در مشیریه چرخانده شد

در پی شرارت‌های چند وقت اخیر یکی از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت که موجب رعب و وحشت اهالی و شهروندان ساکن در محله مشیریه تهران گردیده بود ٬ مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شب گذشته مخفیگاه این شرور سابقه دار که به یکی از استان‌های غربی کشور گریخته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شده و حسب دستور بازپرس پرونده وی را به جهت عبرت آموزی برای سایر مخلان نظم و امنیت در محله مشیریه چرخاندند.

تصاویر/ ادامه تنش در قره‌باغ

درگیری نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر قره‌باغ که از یک هفته پیش شروع شده ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است.جامعه بین الملل دو طرف درگیر را به برقراری آتش بس فوری و آغاز مذاکره دعوت می‌کند در حالی که گزارش‌های غیر رسمی نیز از ورود عناصر خارجی به درگیری آنها حکایت دارد.

تصاویر/ طوفان و سیل در فرانسه و ایتالیا

سیل و طوفان " الکس "در فرانسه و ایتالیا تاکنون سه کشته و ۲۵ گمشده برجای گذاشته است.در جنوب شرقی فرانسه و در منطقه کوهستانی مجاور شهر نیس، در مدت ۱۲ ساعت، میانگین یکساله باران باریده است. بیش از صد خانه در شهر نیس تخریب شده یا به شدت آسیب دیده است، ساکنان مناطق سیل زده در فرانسه برق و آب آشامیدنی ندارند.

تصاویر/ بازدید همسر اردوغان از پناهگاه حیوانات

همسر رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز جهانی حیوانات از یک پناهگاه حیوانات در منطقه فاتح استانبول بازدید کرد. امینه اردوغان در جریان این بازدید اطلاعاتی درباره مراقبت و وضعیت زندگی حیوانات در پناهگاه کسب کرد.او همچنین مسئولیت نگهداری از یک سگ را که به دلیل شکستگی از ناحیه ران در اثر یک حادثه رانندگی چهار بار تحت عمل جراحی قرار گرفته را بر عهده گرفت. این سگ Leblebi نام دارد.

تصاویر/ دعای طرفداران ترامپ برای سلامتی او

عده‌ای از طرفداران دونالد ترامپ با جمع شدن در کنار بیمارستان نظامی که او بستری است، برایش دعا کردند. تعدادی از طرفداران رییس جمهور آمریکا با تجمع در پشت بیمارستان نظامی والتر رید برای سلامتی دونالد ترامپ دست به دعا شدند. دو روز پیش مشخص شد که آزمایش کووید۱۹ ترامپ و همسرش ملانیا مثبت است. اخبار ضدونقیضی در مورد سلامت ترامپ منتشر می‌شود؛ کاخ سفید شرایط او را رو به بهبودی می‌داند اما پزشکان معالج او نظر دیگری دارند.به تصاویر دعا و نیایش طرفداران ترامپ برای سلامتی او توجه کنید.منبع:رویترز

تصاویر/ کشف تابوت‌هایی با قدمت ۲۵۰۰ سال در مصر

این کشف بزرگ شامل سه چاه عمیق در استان «گیزا» در جنوب قاهره است که در آن‌ها ۵۹ تابوت دربسته، ده‌ها مومیایی با قدمت بیش از ۲۵۰۰ سال، صدها قطعه باستانی و یک مجسمه بزرگ برنزی یافت شد.این تابوت‌های سالم متعلق به کاهنان و مقامات عالی خاندان فرعون بیست و پنجم و بیست و ششم مصر هستند.

تصاویر/ شادی هواداران پرسپولیس بعد از صعود به فینال لبگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد بعد از تساوی یک - یک در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش مقابل النصر عربستان، در ضربات پنالتی این تیم را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد. پس از برد پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان، هواداران این تیم با حضور در خیابان‌های تهران به شادی پرداختند.

تصاویر/ پیاده روی اربعین در عراق

اگرچه امسال با شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت سفر اتباع خارجی به عراق، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با حضور شیعیان جهان برگزار نشد، اما شیعیان عراق از بصره، ناصریه و سماوه پیاده روی اربعین را به سمت کربلای معلی انجام می‌دهند.

تصاویر/ درگیری راهول گاندی با نیروهای پلیس

این زن 14 سپتامبر در منطقه هاتراس ایالت اوتار پرادش از سوی چهار مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. پیکر نیمه‌جان و برهنه او غرق در خون، با زبانی شکافته و ستون فقرات شکسته در مزرعه‌ای پیدا شد. او دو هفته پس از این حادثه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

تصاویر/ جشن ارتقاء درجه جنگجویان قبیله ماسایی

قبیله ماسایی مراسم جشنی که در آن جنگجویان قبیله با ارتقا درجه به جمع بزرگان می‌پیوندند را برگزار کرد.این مراسم در حومه منطقه کاجیادو در ۱۲۸ کیلومتری نایروبی پایتخت کنیا برگزار گردید، براساس آمار دولتی حدود ۱.۲ میلیون ماسایی در کنیا زندگی می‌کنند.

تصاویر/ برخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی خدا آفرین

اصابت ۳ خمپاره جنگ قره باغ به روستای پرویزخانلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین، یک کودک را راهی بیمارستان و موجب تخریب ۶ واحد مسکونی شد.عصر امروز چند خمپاره درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان به روستای پرویزخانلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خدا آفرین اصابت کرد. متأسفانه در پی این حادثه، یک کودک بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شده و ۶ واحد مسکونی نیز تخریب شد.

(+16) تصاویر دلخراش از بیماران پروانه‌ای

علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر از خانه ای‌بی، مرکز حمایت از بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمید هاشمی رییس انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای گزارشی از وضعیت درمان و رسیدگی به این بیماران را ارایه کرد.

تصاویر/ کودکان پناهنده کمپ موریا در یونان

موریا بزرگترین اردوگاه پناهجویان در یونان است که در آتش سوخت و تقریباً به طور کامل از بین رفت.۱۶۰۰ کودک و نوجوان بی‌سرپرست در بین ساکنان این کمپ پناهندگی وجود دارند که اتحادیه اروپا وعده داده ۴۰۰ تن از کودکان و نوجوانان را به داخل شهرهای یونان منتقل کند.
4 صفحه