|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ تشییع چهارمین پزشک مدافع سلامت اصفهان

مراسم تشییع چهارمین پزشک شهید مدافع سلامت در اصفهان، دکتر حسن ابن شهیدی متخصص قلب و عروق پنجشنبه ۲۷ شهریور، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و همکاران این شهید والامقام در مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) اصفهان برگزار شد. پیکر این شهید خدمت پس از برگزاری مراسم تشییع و وداع همکارانش، بنابر وصیت این شهید در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

تصاویر/ بستری شدن حسین انصاریان در بیمارستان

از ابتدای هفته حجت‌الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در پی ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.حجت‌الاسلام و المسلمین انصاریان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و روند درمانی خود را به خوبی طی می‌کنند و وضعیت ایشان مرتباً بررسی می‌شود.

تصاویر/ تشییع آیت الله صانعی در قم

پیکر آیت الله صانعی صبح امروز پس از اقامه نماز توسط آیت الله شبیری زنجانی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت قبرستان شیخان قم تشییع و به خاک سپرده شد.

تصاویر/ مخوف ترین زندان جهان در ایام کرونا

تصاویری که از زندان ایزالکو منتشر شده صدها نفر از اعضای باندهای آدم‌کشی و خلافکار نیمه عریان در حالی که ماسک به صورت دارند در صفوف فشرده نشسته‌اند، این اقدام در پی افزایش موارد قتل و ناامنی در این کشور در پی شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

تصاویر/ دیدار ظریف با همتای هندی اش

«سوبرامانیام جیشنکار» وزیر امور خارجه هند، سه‌شنبه ۱۸ شهریور با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در محل این وزارت خانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

تصاویر/ بازدید جهانگیری از مدارس منطقه ۱۰ تهران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری سه شنبه ۱۸ شهریور ماه از سه دبیرستان در منطقه ۱۰ تهران، پسرانه شهدای مدافع حرم و علامه طباطبایی و نیز دبیرستان دخترانه نمونه دولتی مکتب الاحرار بازدید و با دانش آموزان و معلمین در کلاس‌های درس گفتگو کرد.

تصاویر/ خسارات زلزله ۵.۱ ریشتری در رامیان گلستان

زلزله ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر ساعت دو و چهار دقیقه بامداد دوشنبه رامیان در استان گلستان را لرزاند.زمین لرزه رامیان به واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان خسارت زده و شماری از شهروندان به دلیل ترس و فرار ناشی از این زلزله مصدوم شدند.

تصاویر/ آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کشور

آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کشور شنبه ۱۵ شهریور در مراسمی با پخش سخنان آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و سخنرانی آیت الله اعرافی در مدرسه دارالشفاء قم با رعایت تمامی پروتکل های توصیه شده از سوی ستاد ملی کرونا آغاز شد.

تصاویر/ شادی تبریزی ها پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی

در جریان فینال رقابت های جام حذفی، دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر ۲ قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید تا تراکتور موفق شود عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی را به دست آورد. حضور هواداران تیم تراکتور در خیابان‌ها بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و شرایط ویژه کشور از نظر شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.

تصاویر/ موزه رئیسعلی دلواری تنگستانی

خانه رئیسعلی دلواری تنگستانی، در جنوب شرقی شهر دلوار در استان بوشهر قرار دارد. این خانه که از آثار اواخر دوره قاجاریه، توسط بازماندگان رئیسعلی دلواری به سازمان میراث فرهنگی هدیه شده است و هم اکنون به عنوان موزه از آن بازدید به عمل می آید. رئیس‌علی دلواری آزادی‌ خواه مشروطه‌ طلب و رهبر قیام جنوب در تنگستان و بوشهر علیه نیروهای بریتانیا در دوره جنگ جهانی اول بود،
در ایران با مصوبه شورای عالی انقلاب روز ۱۲ شهریور بعنوان سالروز کشته شدن رئیسعلی دلواری از سال ۸۹ به نام «روز مبارزه با استعمار انگلیس» نامگذاری شده‌ است.

تصاویر/ رنجِ بی‌پایانِ مسلمانان روهینگیا

آوارگی مسلمانان روهینگیا که سازمان ملل آنها را ستم دیده ترین مردم جهان توصیف کرده کماکان ادامه دار است.از سال ۲۰۱۷ تاکنون نزدیک به ۲۴ هزار مسلمان روهینگیا به دست نیروهای دولتی میانمار کشته شده و بیش از ۱۱۴ هزار نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند.
1 صفحه