|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ شیک پوشانِ فقیر!

طرفداران مرد این خرده فرهنگ را ساپور (Sapeure) و زنان پیرو این سبک را ساپوز (Sapeuse) می نامند. این افراد که اکثرا شغل‌های معمولی و کم درآمدی دارند و در مناطقی هستند که حتی گاهی آب آشامیدنی سالم نیز ندارند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا لباس‌های طراح‌های لباس مشهور و برندهای معروف را به تن کنند یا برخی از آن‌ها با الهام از طراحان مشهور استایل خود را طراحی می‌کنند.

تصاویر / بارسلونا در شوک رفتن لیونل مسی

کومان به سوآرس اطلاع داده است که در فصل آینده نیازی به او ندارد. تیم بارسلونا در فصل اخیر پس از ۱۲ سال هیچ جامی کسب نکرده است و مسی در تمام طول فصل از تصمیمات فنی باشگاه و وضعیت تیم ناراضی به نظر می‌رسید. او در ماه فوریه به شدت از اریک آبیدال مدیرفنی تیم و هافبک سابق بارسا انتقاد کرد و ۲ ماه بعد از تصمیم باشگاه مبنی بر کاهش هزینه‌ها برای تطبیق مالی با شرایط اقتصادی ناشی از بیماری کرونا ابراز ناراحتی کرد.

تصاویر/ شام غریبان حسینی؛ محرم ۹۹

سوگواران حسینی به یاد مظلومیت سید و سالار شهیدان (ع) و یاران باوفایش در غروب عاشورا، با افروختن شمع در سراسر کشور مراسم شام غریبان را برگزار کردند.

تصاویر/ مراسم عزاداری روز عاشورا در تهران

مراسم عزاداری ظهر عاشورای حسینی روز یکشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف تهران از جمله میدان فلسطین ، میدان صادقیه و خیابان مولوی و محله امام زاده معصوم (ع) برگزار شد.

تصاویر/ پیرمرد ۹۲ ساله با موهای ۵ متری!

نگوین چین به خبرنگار رویترز گفت: یادم می آید زمانی که خیلی جوان بودم موهای سیاه و ضخیم و پرپشتی داشتم در حال شانه کردن موهایم بودم که ندایی در دل من شنیده شد که می گفت هرگز موهایت را کوتاه نکن و در آن زمان بود که تصمیم گرفتم برای همیشه موهایم را بلند کنم. پسر پنجم نگوین به او کمک می کند تا موهایش را جمع و مرتب کند.

تصاویر/ ملانیا ترامپ بدون ماسک در یک مراسم

ملانیا ترامپ در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت صدمین سالگرد اعطای حق رای به زنان در آمریکا برگزار شد در حالی که ماسک به چهره نداشت چند نفر از کودکان را در آغوش گرفت و به سخنرانی نیز پرداخت.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر روح الله حسینیان

مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه پنجم شهریور ماه ۹۹ با حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد.

تصاویر/عزاداری شب سوم محرم در تهران

آیین عزاداری حسینی در شب سوم ماه محرم در تهران برگزار شد. این مراسم در شامگاه یکم شهریورماه در میدان امام حسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از عزاداران برگزار شد.

تصاویر/کودتا در مالی

نظامیان در کشور آفریقایی مالی پس از بازداشت رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور دست به کودتا زدند.رئیس جمهور کشور مالی پس از دستگیری توسط گروهی از افسران شورشی ارتش این کشور اعلام کرد که از مقام خود استعفا داده و پارلمان را منحل می‌کند.
2 صفحه
آخرین اخبار