|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ اولین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از مدیران سابق دولتی

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از مدیران سابق دولتی صبح شنبه به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه ۱۰۶۵ دادگاه کیفری دو برگزار شد.اتهامات این افراد در حوزه ارزی و بانکی است و امید اسدبیگی، مهرداد رستمی، مجتبی کحال زاده، جواد بصیرانی، مهرداد رستمی، اکبر لارجانی، فرشاد طالبی، مهدی توسلی، سید رسول سجاد، محسن صالحی و سید محمد حسینی از متهمان این پرونده هستند.

تصاویر/ آزمون استخدامی در تهران

آزمون‌های آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد، املاک کشور و صنایع شیر ایران، جمعه ۲۰ تیرماه با حضور ۵۰ هزار داوطلب در ۱۳۰ حوزه کل کشور برگزار شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای برگزاری این آزمون، از ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز دریافت شده و در تعیین جایگاه داوطلبان، فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شده است. تصاویر این گزارش، مربوط به برگزاری این آزمون در دانشگاه امیرکبیر تهران است.

تصاویر/ از فوت تا دفن قربانیان کرونا در بندرعباس

مرکز اعزام حمل متوفی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمتگزاری در امر حمل متوفیان در استان و خارج از استان فعالیت دارند.تمام امور حمل،تغسیل و تدفین اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس توسط واحد امور متوفیان که بیش از ۲۵ پرسنل این سازمان در بخش های مرکزاعزام،تغسیل و تدفین این اموات با رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین شرعی در حال فعالیت هستند و در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمام خدمات متوفیان توسط واحد امور متوفیان سازمان مدیریت آرامستان صورت می پذیرد.سازمان مدیریت آرامستان از آغاز شیوع ویروس کرونانسبت به آماده سازی و تجهیز نیروها و قطعات دفن اموات براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، همچنین نسبت به احداث قطعه بحران با پیش بینی گنجایش ۲۰۰۰ قبر که تا کنون ۲۵۰ قبر حفاری و آماده دفن است

تصاویر/ دیدن مجسمه غول پیکر بودا ممکن شد

مجسمه بودا در منطقه آنگ تونگ واقع در شمال بانکوک پایتخت تایلند قرار دارد که بازدید از آن چند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع شده بود.با کاهش محدودیت های اعمال شده امکان بازدید از این مجسمه طلایی 92 متری امکان پذیر شده است.

تصاویر/ ترامپ و همسرش در کوه راشمور

در این سخنرانی که دونالد ترامپ در آستانه روز چهارم ژوییه، روز استقلال آمریکا، در کوه راشمور در ایالت داکوتای جنوبی ایراد کرد، همچنین به معترضانی که مجسمه‌ برده‌داران را تخریب کردند حمله کرده و آنها را متهم کرد که کارزاری بی‌رحمانه برای پاک کردن تاریخ آمریکا به راه انداخته‌اند.

تصاویر/ ظریف در صحن علنی مجلس

دهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از عملکرد این وزارتخانه در سیاست خارجی آغاز شد. این جلسه با حاشیه‌هایی همراه بود؛ برخی نمایندگان با هجمه به دستگاه دیپلماسی و دولت، سیاست خارجی را منفعلانه توصیف کرده و علیه وزیر خارجه شعار سر دادند. ظریف در پاسخ گفت که توهین‌ها را به جان می‌خرم و از مهمان نوازی نمایندگان تشکر کرد. در ادامه جلسه امروز حسین مدرس خیابانی گزارش عملکرد سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه جهش تولید را رائه کرد.

تصاویر/ مرگ مرموز صدها فیل در آفریقا

لاشه بیش از ۳۵۰ فیل در دو ماه اخیر در دلتای اوکاوانگو در بوتسوانا پیدا شده تا یکی از عجیب‌ترین و مرموزترین پرونده‌های مرگ در حیات وحش چند دهه اخیر در این کشور آفریقایی گشوده شود.هنوز هیچ‌کس از علت این مرگ‌های عجیب خبر ندارد و دولت بوتسوانا از سه آزمایشگاه در کانادا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه خواسته است با آزمایش نمونه فیل‌های تلف‌شده زودتر از راز مرگ‌ها رمزگشایی کنند.

تصاویر/خاکسپاری پیکر مرحوم سیروس گرجستانی

مراسم تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح شنبه ۱۴ تیر ۹۹ برگزار شد و پیکر این هنرمند فقید در خانه ابدی خود واقع در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

تصاویر/ زائران امام رضا(ع)

طبق سنت های سال های گذشته، دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) بهانه ای برای تشرف زائران به حرم رضوی می شود. زائران کثیری که با وجود ویروس کرونا و وضعیت قرمز مشهد، از سراسر کشور برای زیارت امام رضا (ع) در حرم رضوی حضور می یابند. تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید در سالروز میلاد امام رضا (ع)، در محل ورودی شیخ طبرسی حرم رضوی ثبت شده است.

تصاویر/ آتش سوزی و انفجار در درمانگاه "سینا اطهر"

آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در طبقه منهای دو این کلینیک رخ داده است.‌بنابر اظهار شاهدان محلی، ساعت ۲۱ انفجار در زیرزمین بیمارستان سینا اطهر تهران سبب آتش سوزی شد.

تصاویر/ کار در کارخانه در شرایط کرونایی

از ابتدای شیوع کرونا در ایران وضعیت کار در کارخانه‌ها که چرخه آنها با کار کارگران در خطوط تولید می‌چرخد، وارد شرایط سختی شد و زیان مالی زیادی را به این مراکز و کارکنان وارد کرد. در ادامه روند شیوع ویروس تصمیم به بازگشایی تدریجی گرفته شد و آرام آرام چرخه تولید شروع به چرخش کرد. از اردیبهشت ماه کم‌کم روند بازگشایی کارخانه‌ها از جمله کارگاه‌های تولیدی افزایش یافت. در طول این مدت به چند کارخانه در استان‌های تهران و اصفهان سر زدیم تا از وضعیت کار در این کارخانه‌ها در شرایط کرونایی گزارشی تهیه کنیم، این گزارش حاصل عکس‌های مربوط به دو کارخانه برنز و اسنوا است.

تصاویر/ برداشت هندوانه در اربیل عراق

کشاورزان منطقه زرارتی در اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق کار برداشت هندوانه از مزارع خود را آغاز کرده‌اند. این هندوانه‌ها به بازار میوه و سبزیجات موصل فرستاده می‌شود.
1 صفحه