|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ کوره سوزاندن اجساد کرونایی

در زوریخ حدود ۹۰ درصد قربانیان کرونا در کوره سوزانده می‌شوند. تابوت‌ها در سه اتاق سرد نگهداری می‌شوند و در یکی از اتاق‌ها نیز خانواده و بستگان فرد قربانی با او وداع می‌کنند.

تصاویر/ حاشیه‌هایی از رفتن ترامپ از کاخ سفید

ترامپ پیش از ترک واشنگتن دی سی که به معنای پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او خواهد بود در فرودگاه اندروز و قبل از سوار شدن به هواپیمای اختصاصی رئیس جمهوری برای آخرین بار به مقصد فلوریدا، از آنچه دستاورد‌های دولت خود خواند دفاع کرد و گفت که دولت آینده موفق خواهد بود، زیرا ما زیرساخت‌ها و پایه‌های موفقیت آن را فراهم کرده ایم.

تصاویر/ بازداشت افراد حمله کننده به کنگره آمریکا

بر اساس این گزارش، اف‌بی‌آی اعلام کرده است که نیکولاس مونکادا دانشجوی ۲۰ ساله اوایل روز دوشنبه در خانه‌اش بازداشت شده است. مونکادا پیش از این پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که نشان می‌داد در ساختمان کنگره حضور داشته است.

تصاویر/ کشف بزرگ باستانی دیگر در سقاره مصر

مقامات مصر از کشف یک گنجینه جدید شامل تابوت‌های باستانی با قدمت بالای سه هزار سال از محوطه باستان‌شناسی سقاره در این کشور خبر دادند.کشفی که به گفته زاهی حواس مصرشناس معروف، تاریخ را بازنویسی می‌کند، در این کاوش، بیش از ۵۰ تابوت چوبی متعلق به دوران پادشاهی نوین مصر (قرن شانزده تا ۱۱ پیش از میلاد)، در یک آرامگاه چاهی پیدا شد.

تصاویر/ مهار آتش سوزی در خیابان شوش

سوله‌های یک بنگاه باربری در خیابان شوش تهران عصر سه شنبه دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.این انبار بزرگ باربری به وسعت ۱۲ هزار متر ، ستون‌های نا ایمنی داشته و با ورق‌های شیروانی به انبارهای کوچک و بزرگی تبدیل شده بود. در این انبارها انواع کالاهای قابل اشتعال، همچون روغن موتور و لاستیک ماشین انبار شده بود.

تصاویر/ خسارات زلزله شدید ۶.۲ ریشتری در اندونزی

زلزله ۶.۲ ریشتری جزیره «سولاوسی» در اندونزی را لرزاند، تاکنون دست کم ۴۲ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.مرکز زلزله نگاری اروپا- مدیترانه اعلام کرد که زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعت یک بامداد جمعه به وقت محلی جزیره کوهستانی «سولاوسی» اندونزی را لرزاند.

تصاویر/مراسم تشییع پیکر فوتبالیست هرمزگانی

حمیدرضا خدمتکاری مهاجم اسبق تیم های صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز، شهرداری بندرعباس و تیم ملی جوانان کشورمان در سن ۴۱ سالگی در صانحه تصادف در گذشت. مراسم تششیع و خاکسپاری در میان دوستداران و نردم شهر بندرعباس برگزار شد.

تصاویر/جمع آوری لاشه هواپیمای مسافربری اندونزی از دریا

یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از پرواز سقوط کرد و لاشه آن در شمال جاکارتا پیدا شد.بیش از ده کشتی به محل اعزام شده‌اند و غواصان نیروی دریایی مشغول جستجو هستند. محققان درحال تحلیل اقلامی هستند که تصور می‌شود قطعات هواپیما باشد.

تصاویر/ کنگره آمریکا پس از حمله هواداران ترامپ

تعداد زیادی از پرسنل کنگره آمریکا پس از حمله از سوی طرفداران ترامپ به کنگره و ایجاد خسارت در حال پاکسازی آسیب‌های وارده، هستند.جو بایدن هواداران مسلح ترامپ را تروریست‌های داخلی خواند و نیروهای امنیتی را نیز به برخورد بیش از حد نرم با هواداران ترامپ متهم کرد.در پی مرگ یک مأمور پلیس در جریان اشغال ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن، شمار جان باختگان این رویداد به ۵ نفر رسید.

تصاویر/ چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

مراسم چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی، اعضای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، رضا اردکانیان وزیر نیرو، پیروز حناچی شهردار تهران و دیگر مسئولان لشگری و کشوری در حرم امام راحل برگزار شد. محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم اظهار داشت: آیت الله‌هاشمی رفسنجانی برنامه مناسب بلندمدت فقر زدایی برای سال ۱۴۰۰ را طراحی کردند که برنامه‌ای قابل دفاع و متقن در عرصه برنامه‌ریزی کشور است. آیت الله هاشمی رفسنجانی ۱۹ دی ۱۳٩۵ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تصاویر/ نخستین رزمایش بزرگ رزم پهپادی ارتش

نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صد‌ها فروند پهپاد از نیرو‌های چهارگانه ارتش سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ در منطقه عمومی سمنان آغاز شد. در این تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، انواع مختلف سامانه‌های پهپادی در نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در شرایط رزم واقعی به اجرای مأموریت‌های تعریف شده خواهند پرداخت. رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از یگان‌های پهپادی حاضر در تمرین سان دیدند.
12 صفحه