دوربینهای ثبت تخلف تردد بدون معاینه فنی در نقاط مختلف تهران به ویژه مبادی ورودی تهران نصب شده و علاوه بر آن دوربینهای دیگر ثبت تخلف نیز امکان جریمه خودرهای فاقد معاینه فنی و معاینه فنی معتبر را خواهند داشت و بر اساس قانون، باید 50 هزار تومان به ازای هر روزی که ترددشان از سوی دوربینها ثبت شده، جریمه پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۳۹۵۹۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۲